- Την ΤΥΦΛΑ σας εκει στο ΑΒΑΤΟΝ των νομων.
- Τελικα ο ΕΧΘΡΟΣ του λαου ειναι οι ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ.
- και οι εργαζομενοι των 700 Ε!!!!
- Σε ποια φαση του ΥΠΝΟΥ σας , περασε το παρακατω;;;;;
- Η ΝΤΡΟΠΗ
- καποτε ειχε περιεχομενο, σημερα ειναι λεξη κενη νοηματος.
Δηµόσιο: Από το 2,55% στο 4% των αποδοχών
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΗΛΙΑΣ Π. ΓΕΩΡΓΑΚΉΣ [ ΝΕΑ ]
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011
Αυξήσεις στις εισφορές που καταβάλλουν οι συνταξιούχοι του Δηµοσίου για την ιατροφαρµακευτική περίθαλψη σε δύο δόσεις προβλέπονται στο νοµοσχέδιο για τις αλλαγές στο σύστηµα υγείας που ψηφίστηκε την περασµένη εβδοµάδα. Οι εισφορές θα διαµορφωθούν στο 4% των συντάξιµων αποδοχών, από 2,55% που είναι σήµερα. Ειδικότερα, η εισφορά ύψους 2,55% των συνταξιούχων του Δηµοσίου αυξάνεται από 1-1-2012 κατά 0,70% και από 1/1/2013 κατά 0,75% και διαµορφώνεται τελικά σε 4%
@@@@@@@@@@@@
Οσο για τα 'ΤΣΑΝΑΚΙΑ' που για μια ακομη φορα προσπαθουν να μας προφυλαξουν απο την καταθλιψη..........διαβαστε τα παρακατω.....
χαλύβδινοι νόμοι για ελαστικά ωράρια
Είναι πλέον απεχθέστατος.Δυσώδης. Και τρισβάρβαρος ο τρόπος που δημοσιογράφοι-παπαγαλάκια,
δημοσιογράφοι-κοράκια, λοβοτομημένα ζωντόβολα, πρασινοφρουροί και πρασινοφρουφρούδες
επιτίθενται εναντίον των εργαζομένων με το ιερό μένος χιλίων οικόσιτων δούλων με τη λύσσα τρισχιλίων ξεπουλημένων συνειδήσεων.
ΕΣΑ (της σκέψης) Ες Ες (των ελπίδων) Βασανιστές (των ανθρώπων)...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου