Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Λιάνα Κανέλλη:Η παράνοια στη Βουλή

2 σχόλια:

dimitris είπε...

Tasoula καλημεροκαλησπερα, που το ''βρηκες'', η το εφτιαξες εσυ, ωραιοτατο.
Χαιρετισματα στον Βασιλη...

Unknown είπε...

Καλησπερα, ε, οχι και να το φτιαξω εγω .......την τυφλα μου......μπορεις να το αντιγραψεις...να σου πω δεν θυμαμαι που το βρηκα!!!!!!!!!
Φιλια σε ολους.
Υ.Γ Ο τοπος ειναι ελευθερος για σενα και τπ γνωριζεις.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...