Σκασε και κολυμπα!!!!
Ετος 1976.
Διανυουμε μερες της πρωτης μετα την πτωση της ΧΟΥΝΤΑΣ Δημοκρατικα εκλεγμενης Κυβερνησης του Κ. Καραμανλη.
ΖΟΥΜΕ μεσα σ' ενα ρευστο περιβαλλον οπου τα παντα εχουν καταρευσει.
Ζητουμενο κατ' αρχην, η αποκατασταση της Δημοκρατιας. Ενω ταυτοχρονα εμφανιζονται νεοι φερελπιδες Οικονομικοι Σωτηρες που με το προσχημα της Δημοκρατικης Ανασυγκροτησης του Κρατους προσπαθουν να παρουν την θεση των προ της Δικτατοριας Οικονομικων τζακιων πολλακις δε σε αγαστη συνεργασια και με οσους κατα την περιοδο της ΧΟΥΝΤΑΣ πλουτισαν.....πλην κρυπτομενους πισω απο Εταιρικες Σχεσεις Ανωνυμων Εταιρειων!!!
Στην παρουσα φαση οι εργαζομενοι δεν ειχαν ακομη απολεσει την ταξικη τους συνειδηση , γεγονος ενισχυομενο απο μια στρατια ανεργων που ταυτοχρονα προσπαθουσαν να βρουν τον βηματισμο τους, μετα απο χρονια απομονωσης και απομακρυνσης απο τον κοινωνικο ιστο [ εκτοπισεις-εξοριες].
Αποτελεσμα, η αντιπαραθεση αναμεσα στους νεους κεφαλαιουχους και στους εργαζομενους να ειναι ιδιαιτερα σκληρη , επιμονη και σθεναρη.
Τοτε [ 1976] ακουσθηκε το περιφημο ''καταργηση της παλης των ταξεων'' απο τον ανεκδιηγητο Υπ. Εργασιας Λασκαρη, προοιον της ευφυους μεγαλοσυνης του ο Ν. 330/76.
Οι εργαζομενοι αντιπαλεψαν με πεισμα !!!!
Και τοτε εμφανισθηκε το ΠΑΣΟΚ.!!!!!!!!!!!!!
Λεηλατησε συνθηματα και ιδεες της Αριστερας , υποσχεθηκε καλυτερες μερες [ δικαιωματα, ελευθερια,] ακομη και εξουσια στον λαο.
Ενισχυθηκε το Συνδικαλιστικο κινημα [ ετσι πιστεψαν οι περισσοτεροι] μονο που μεσα απο αυτο οργανωθηκε ενας ολοκληρος στρατος....πραιτοριανων του ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΣΟΚ ............!!!!!!!!
Ο,τι ΦΑΜΕ, Ο,τι πιουμε κι ο,τι αρπαξει ο κωλος μας.
Ταυτοχρονα, η εργατικη ταξη χειραγωγηθηκε απο ικανους σπονσορες του Συστηματος , εκμαυλιστηκε και φαντασιωνοταν πως ''οδευει στον παραδεισο'', διαπιστωνοντας τραγικα, χρονια αργοτερα, πως ο '' δρομος για την κολαση ειναι στρωμενος με τριανταφυλλα''.
Ο Λασκαρης .....του ν.330 /76 .σημερα, μπροστα στον Νεοταξιτη Υπ. Εργασιας και της Δωσιλογης Κυβερνησης των Γερμανων κατακτητων, της οποιας ειναι στελεχος, φανταζει προστατης των εργαζομενων.
Συνδικαλισμος ανυπαρκτος [ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΑΣΟΚ]
Οπου γινεται προσπαθεια αναστασης του, συνανταται αντιμετωπος με τα ΤΑΓΜΑΤΑ του ΔΕΝΔΙΑ.
ΑΠΕΡΓΙΑ......Λογος για επισκεψη στη ΓΑΔΑ , τουλαχιστον!!!!!!!!!!!!!
ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ.......Λημμα στο λεξικο!!!
ΜΙΣΘΟΙ.........Τοσο κι αν θες!!!!
ΤΑΜΕΙΑ. .....Χωρος οπου μετα την λαφυραγωγηση κανουν παρτι οι αρουραιοι.
ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ.......Η επιτομη του ΡΕΑΛΙΣΜΟΥ....'' Καποιοι πρεπει να πεθανουν''
ΚΑΤΟΙΚΙΑ..........'' Ποιος σου ειπε να παρεις δανειο;;; Ο νοικοκυρης πρεπει να προβλεπει πως καποτε θα μπουν κλεφτες στο σπιτι του ''............
Η ΖΩΗ!!!!!!!!!!!!!!!!! Εξαρταται απο το υψος του μπαλκονιου!!!!
Και ΣΥ φοβισμενος , καθως χρονια τωρα απεμπολησες αξιες, αποδειχθηκες Λωτοφαγος που δεν εχει που να στηριχθει, αποδεχθηκες χωρις αντισταση , τον τιτλο.
''ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΚΟΛΥΜΠΑ'' !!!!!!!!!!!!!!!!
Μονο που δεν ησουν δεινος κολυμβητης, ενω ειχες πεταξει απο μεσα σου, ο,τι θα μπορουσε ν' αποτελει ΣΩΣΙΒΙΟ .....και βρεθηκες στον πατο.
Ακομη, και σημερα αρκεισαι στον αερα που σου διοχετευουν [ καθως στους σφουγκαραδες] προκειμενου να πεθανεις φαντασιωμενος λιβαδια και ανθη λογω μειωσης του οξυγονου!!!!
Στις 18 και 23 του Μαρτη ειναι η ΜΕΡΑ σου......ΑΔΡΑΞΕ ΤΗΝ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου