''.......τουλαχιστον μη την Εξευτελιζεις.'' κλικ
Οι δοξαστικοι θα περισσεψουν...... ΕΠΏΝΥΜΟΙ θα σπευσουν να υποδεχθουν να φωτογραφηθουν ,με τον
ΑΞΙΈΠΑΙΝΟ ΝΕΟ.
, θ' ακουσθουν χιλιοειπωμένοι
Δεκαρικοι
σε μια περιοδο που προσφερεται για
ΔΗΜΟΚΟΠΊΑ και ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ.
ΑΞΙΈΠΑΙΝΟ ΝΕΟ.
, θ' ακουσθουν χιλιοειπωμένοι
Δεκαρικοι
σε μια περιοδο που προσφερεται για
ΔΗΜΟΚΟΠΊΑ και ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ.
2 σχόλια:
Έφυγες για σιαπάν Τασούλα?????????
Εφυγα και γυρισα σημερα το πρωι!!!Αν διαβαζες θα καταλαβαινες πως ειχα μεγαλο προβλημα με την ανευρεση φαρμακου ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ για τον ανεψιο μου
Δημοσίευση σχολίου