Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Η ΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ!!!

''.......τουλαχιστον μη την Εξευτελιζεις.'' κλικ

Οι  δοξαστικοι  θα  περισσεψουν......  ΕΠΏΝΥΜΟΙ   θα  σπευσουν  να  υποδεχθουν  να φωτογραφηθουν ,με  τον
 ΑΞΙΈΠΑΙΝΟ  ΝΕΟ.
, θ'  ακουσθουν   χιλιοειπωμένοι
 Δεκαρικοι 
σε  μια περιοδο  που  προσφερεται  για

ΔΗΜΟΚΟΠΊΑ   και  ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ.

2 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Έφυγες για σιαπάν Τασούλα?????????

Unknown είπε...

Εφυγα και γυρισα σημερα το πρωι!!!Αν διαβαζες θα καταλαβαινες πως ειχα μεγαλο προβλημα με την ανευρεση φαρμακου ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ για τον ανεψιο μου

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...