Ο Πολιτης του σημερα.......κλικ
ΑΡΘΡΟ: Τι θέλουν τα κινήματα του δρόμου;
Ένα
αντιπροσωπευτικό δείγμα του αμερικανικού πληθυσμού ενώθηκε στη Γουόλ Στριτ
διαμαρτυρόμενο για «κάτι». Το Κίνημα κατά της Γουόλ Στριτ αντιγράφηκε σε όλη
την Αμερική και την Ευρώπη αλλά δεν έχει ορατή ηγεσία ή ατζέντα. Αυτό το άμορφο
συνονθύλευμα ετερόκλιτων πολύχρωμων προσώπων άφησε το κατεστημένο ν' απορεί και
να ρωτά επιμόνως: «τι θέλουν;», «ποιος είναι ο αρχηγός τους;», «γιατί δεν
μπορούμε να μιλήσουμε;»
Σημείωση. Δυστυχως ο Ελληνας αυτος εφυγε τον Δεκεμβριο του 2011 λιγες ημερες μετα το εν λογω ΑΡΘΡΟ...Λυπαμαι που το εμαθα σημερα ανατρεχοντας να το βρω....Προφανως ο επιφανης αυτος καθηγητης του Χαρβαρντ δεν επρεπε ν' ακουγεται!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου