Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

ΒΡΕ ''ΜΑΛΕΑ''..............ΨΗΦΟΦΟΡΕ!!!!

.......σε  ''ελευθερη''  χωρα  ζεις.


εχεις  τοσες  επιλογες!
Θάλασσα  - Θάλασσα,  Βουνο -Βουνο
Φραπε - Φραπε,  Καπουτσινο -  Καπουτσινο
Τσιπουρο--Τσιπουρο,  Κρασι-Κρασι
Να  παντρευτείς  να  Μη  παντρευτείς, στην  Εκκλησια  στο  Δημαρχειο.
Να  δουλεψεις  η  να  Τεμπελιασεις
Να  ''φιλοσοφεις '' η  να   ''αρεολογεις''
Να  φας  τα  χρηματα  της  Κληρονομιας   η  να  τα  αυγατίσεις
Να  προσφερεις   στην  ΚΟΙΝΩΝΙΑ  η  να  ΑΔΙΑΦΟΡΕΙΣ!!!

Κι  απ'  ολα  αυτα  ρε  'μαλεα''  διαλεξες  να  γινεις

ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ;;;;;;
δηλαδη

ΕΝΑΣ  ΧΡΗΣΙΜΟΣ  ΗΛΙΘΙΟΣ !!!!!!;;;;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...