Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Πολυ.....

..απομακρυνθηκα  που  να  με  παρει  ο διαβολος.  Πολυ!
 Περασα  στην απεναντι οχθη  κι  ολα  νομιζω  τωρα  οτι  γινονται  αλλου.
Καταντησα, τελικα, αυτο που ποτε  δεν ηθελα.
Το  αρνητικο  του  εαυτου  μου.
Λερωσε  και το βλεμμα  μου.
Και  το  χειροτερο;;Ξεχασα  πια  το  PIN  της
ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ  ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
''ΞΕΦΥΛΙΖΟΝΤΑΣ  ΤΗ  ΣΙΩΠΗ ''  της  Αλκυονης  Παπαδακη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...