..απομακρυνθηκα που να με παρει ο διαβολος. Πολυ!
Περασα στην απεναντι οχθη κι ολα νομιζω τωρα οτι γινονται αλλου.
Καταντησα, τελικα, αυτο που ποτε δεν ηθελα.
Το αρνητικο του εαυτου μου.
Λερωσε και το βλεμμα μου.
Και το χειροτερο;;Ξεχασα πια το PIN της
ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
''ΞΕΦΥΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΙΩΠΗ '' της Αλκυονης Παπαδακη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου