Την Θεσσαλονικη οι Θεσσαλονικεις την Αγαπησαμε, την Αγαπαμε οχι για τους τοσους οσους λογους , ακουγονται πως την αγαπουν οι μετοικοι της η οι περιοδευοντες , ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΜΕ γιατι μας μαθαν να την ΑΓΑΠΑΜΕ.......και μεις... στα ΠΑΙΔΙΑ μας....ανατρεχοντας σε ΙΣΤΟΡΙΑ μπερδεμενη με ΘΡΥΛΟΥΣ......που εμφανιζονται με την πρωινη ομιχλη και χανονται σαν γερνει ο ΗΛΙΟΣ πισω απο τον ΟΛΥΜΠΟ!!!
Αναμεσα στους πολλους που θα μπορουσα ν' απαριθμήσω ο πρωτος ηταν και θα ειναι αυτος του ΑΗ ΔΗΜΗΤΡΗ να καλυπτει επανω στο αλογο τα καστρα της ΠΟΛΗΣ βοηθώντας στην Απελευθερωση της.
Τι αλλο χρειαζεται ενα παιδι , εστω κι αν δεν πειθετε ........καθως και τα παιδια δεν πειθονται , απλως τους αρεσουν τα παραμυθια......κρατουν το πως και το γιατι ......προκειμενου να μη σταματησει στη μεση
--Ο Θρυλος αυτος τις ημερες του Ενθουσιασμου της απελευθερωσης της, αγγιξε τον
Αναμεσα στους πολλους που θα μπορουσα ν' απαριθμήσω ο πρωτος ηταν και θα ειναι αυτος του ΑΗ ΔΗΜΗΤΡΗ να καλυπτει επανω στο αλογο τα καστρα της ΠΟΛΗΣ βοηθώντας στην Απελευθερωση της.
Τι αλλο χρειαζεται ενα παιδι , εστω κι αν δεν πειθετε ........καθως και τα παιδια δεν πειθονται , απλως τους αρεσουν τα παραμυθια......κρατουν το πως και το γιατι ......προκειμενου να μη σταματησει στη μεση
--Ο Θρυλος αυτος τις ημερες του Ενθουσιασμου της απελευθερωσης της, αγγιξε τον
Ιωάννη Πολέμη που δημοσιευσε σε Αθηναϊκή
εφημερίδα ενα απλο ποιημα.. άρχιζε ως εξής:
" Η Σαλονίκη
που'σβήνε με του καημού το διάβα
καντήλι που τρεμόφωτο για λάδι λαχταρά
αποβραδίς κοιμήθηκε δυστυχισμένη σκλάβα
και την αυγούλα ξύπνησε αρχόντισσα κυρά....'''
καντήλι που τρεμόφωτο για λάδι λαχταρά
αποβραδίς κοιμήθηκε δυστυχισμένη σκλάβα
και την αυγούλα ξύπνησε αρχόντισσα κυρά....'''
.............................................................................[με αρκετες στροφες!!! ]
--Πολυ πριν περασεις για πρωτη φορα την πορτα του σχολειου , γνωριζες το μελοποιημενο πλεον ποιημα, .......στη συνεχεια σε ακολουθουσε οπως ακομη και σημερα σε καθε επετειο απο την φιλαρμονικη........
--Γιατι να ντραπεις, μεγαλωσες--ισως και ν' ασπρισα ν' ασπρισες, να διακατεχεσαι απο αμφιβολιες να δημιουργησες αξιες ,ν' αποδεχθηκες η ν' απερριψες αξιωματα και να δημιουργησαμε τους δικους μας ο καθενας ΑΞΙΑΚΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ....προσωπικα νοιωθω ακομη ακουγοντας το, [αν για τελειως προσωπικους λογους ο τροπος αυτος απονομης τιμων με βρισκει αντιθετη --ουδεμια σχεση με δογματισμους κομματικους--] να. ζει ο ΘΡΥΛΟΣ μεσα μου......οσο κραταει η ανακρουση!!!!
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ!!!!!!!!!!!
Ποσο παραξενα θα πρεπει ν' ακουσθει στην επερχομενη ΕΠΕΤΟΙΟ...ποσο πονο θ' αντεξουν τ' αυτια μας, οταν αυτη η ΠΟΛΗ κοιμηθηκε ΑΡΧΟΝΤΙΣΣΑ....και
.ΞΥΠΝΗΣΕ
...........................................................ΜΕΣ ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ;;;;...............................................
..............
ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΠΟΝΕΣΑΜΕ ΡΕ;;; ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΦΤΩΧΟΜΑΝΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΣΕ ΖΗΤΙΑΝΑ;;;;;
Αναξιοι καυχισιαρηδες της IΣΤΟΡΙΑΣ και ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ για πρωτοπορια ,ελευθερια, μεροκαματο;;;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου