Τι διαολο τις βλεπουν μερικοι τις κ....ειδησεις;;;;
Τις βλεπεις που τις βλεπεις μαθε ν' ακους εκεινα τα οσα ψιθυριζονται!!!!!
Πεσαν απο τα συννεφα ακουγοντας την ΛΑΓΚΑΡΝΤ να μιλα για μισθους ΚΡΟΑΤΙΑΣ!!!!!!!!!
Τις βλεπεις που τις βλεπεις μαθε ν' ακους εκεινα τα οσα ψιθυριζονται!!!!!
Πεσαν απο τα συννεφα ακουγοντας την ΛΑΓΚΑΡΝΤ να μιλα για μισθους ΚΡΟΑΤΙΑΣ!!!!!!!!!
Στην περιφημη συνεντευξη ΣΟΙΜΠΛΕΡ ο κυριος σε αποστροφη των λογων του, κι αφου μας επαινεσε
για το ''ποσο ΒΟΔΙΑ ειμαστε''
κατεληξε.
''ΑΚΟΜΗ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΙΣΘΟΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ''
Τι τις βλεπεις τις ΕΙΔΗΣΕΙΣ βρε ΟΡΝΕΟ Ελληνα;;;;
ΜΙΣΘΟΙ ΚΡΟΑΤΙΑΣ ΑΥΤΟΙ ΣΟΥ ΠΡΕΠΟΥΝ !!!!! Ετσι οπως τους ΑΦΗΣΕΣ,
ΣΟΥ
ΔΩΣΑΝ ΑΣΠΡΟ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕΣ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕΣ ΟΜΟΤΡΑΠΕΖΟΣ!!!!
Αντε να δω τωρα ποσο νοικοκυρης ΕΙΣΑΙ!!!
..............................
Εμαθα πως στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ
'''ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΣΤΗΛΩΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ
ΜΑΚΡΟΝΗΣΟΥ''
2 σχόλια:
Γεια σου Τασούλα.
Κλείσε μου μια θέση.
Γουστάρω διακοπές!!
Φιλάκια.
Καλημερα Δημητρη, μη ξεχασουμε τα βατραχοπεδιλα!!! και ''σκουλικι''
Φιλια.....
Δημοσίευση σχολίου