.......το ΠΑΣΟΚ εκανε ενα συνεδριο...[το συνηθιζαν ως αριστερο κομμα] ....επρεπε ο εγγονος να κληρονομήσει δημοκρατικα το ΦΕΟΥΔΟ.
Σηκωθηκε γυναικα ονοματι ΒΑΣΩ κι εκανε την ΔΗΛΩΣΗ!!!
Κανεις δεν εδωσε σημασια, κανεις δεν ασχοληθηκε.....καμια κατευθυνομενη πεννα ακομη και ''ελευθερες'' δεν εδωσαν συνεχεια.........
Η Μαφια της ΑΛΛΗΛΕΓΓΎΗΣ των ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.....τιποτε δεν επρεπε να διαταραξει την Ανοδο του ΓΙΟΥ.
ΞΥΠΝΗΣΕ μια μερα το ποπολο μαθαινοντας οσα γνωριζε το ΙΕΡΑΤΕΙΟ της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ και οι περι ΑΥΤΟΥ!!!..
Οχι επειδη ειχαν σκοπο να το ενημερωσουν, απλως βγηκαν τα ΣΠΑΘΙΑ των ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.
Μαντελης--Τσουκατος--ΑΚΗΣ!!!!
Σηκωθηκε γυναικα ονοματι ΒΑΣΩ κι εκανε την ΔΗΛΩΣΗ!!!
'' Πολλοι Πλουτισαν και τους γνωριζουμε''
Κανεις δεν εδωσε σημασια, κανεις δεν ασχοληθηκε.....καμια κατευθυνομενη πεννα ακομη και ''ελευθερες'' δεν εδωσαν συνεχεια.........
Η Μαφια της ΑΛΛΗΛΕΓΓΎΗΣ των ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.....τιποτε δεν επρεπε να διαταραξει την Ανοδο του ΓΙΟΥ.
ΞΥΠΝΗΣΕ μια μερα το ποπολο μαθαινοντας οσα γνωριζε το ΙΕΡΑΤΕΙΟ της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ και οι περι ΑΥΤΟΥ!!!..
Οχι επειδη ειχαν σκοπο να το ενημερωσουν, απλως βγηκαν τα ΣΠΑΘΙΑ των ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.
Μαντελης--Τσουκατος--ΑΚΗΣ!!!!
Μονο που η ΒΑΣΩ αναφερθηκε σε πολλους.
ΣΗΜΕΡΑ δεν εχουν περασει τρια 24ωρα....και η μιση κυβερνηση [ λεμε τωρα , κυβερνηση] κουβαλάει ΑΜΑΡΤΙΕΣ για τις οποιες επρεπε να λογοδοτει!!!!
,ΤΟ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ
ΟΛΟΙ!!!
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΓΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΜΗΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΑΘΟΥΜΕ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΠΛΑ-ΔΙΠΛΑ
22/6/2012 00:01
από
Αρχιμανδρίτης
"Ο καλύτερος τρόπος να κυβερνήσει κανείς είναι να δίνει πρώτος το παράδειγμα", είπε ο κ. Σαμαράς.
Σχολιο. Ο Κουβελης τι ειπε;;;;[ του αντιγραφεα]
Ιδού και τα "παράδείγματα" Είναι όντως «παράδειγμα» η ανάδειξη του κ. Γιώργου Βερνίκου σε υπουργικό θώκο (στη θέση του υφυπουργού στο υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου) στην κυβέρνηση συνεργασίας που έχει πρώτιστο καθήκον τη σωτηρία της χώρας, αλλά και την αποστασιοποίηση της από τα κακώς κείμενα που οδήγησαν την Ελλάδα, ένα βήμα πριν την καταστροφή. Και είναι έκπληξη διότι η υπόθεση της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο εταιρείας του κ. Γιώργου Βερνίκου, «Βερνίκος Κόττερα», απασχόλησε επί μακρόν τις αρχές της Κεφαλαιαγοράς, το 2009 και είχε ως κατάληξη την επιβολή προστίμου ύψους 200.000 ευρώ στον ίδιο τον κ. Βερνίκο, αλλά και ισοϋψούς προστίμου στον κ. Γιώργο Λεβεντάκη (στον οποίο μεταβιβάστηκε από τον κ. Βερνίκο, ο έλεγχος της εταιρείας). Η αιτιολογία της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ανέφερε συγκεκριμένα στις 09.12.2009 ότι τα πρόστιμα επιβλήθηκαν διότι «με εταιρικές ανακοινώσεις κατά το χρονικό διάστημα 2003 έως 2005 διέδιδαν ανακριβείς πληροφορίες σχετικά με την απόκτηση του ελέγχου της εταιρίας από τον κ. Γ. Λεβεντάκη και την αποχώρηση του κ. Βερνίκου από αυτή, καθώς και τη μεταβίβαση από την εταιρία προς τον τελευταίο του συνόλου των περιουσιακών της στοιχείων». Μάλιστα για το ίδιο θέμα, είχε τότε εκδοθεί ανακοίνωση από τον Σύνδεσμο Επενδυτών και Διαδικτύου η οποία -μεταξύ αλλων-ανέφερε τα εξής: Ο Σ.Ε.Δ. είχε πρωτοστατήσει στην αναβολή των γενικών συνελεύσεων τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2004, και είχε ασκήσει έντονη κριτική στην διοίκηση της εταιρίας για τον νομιμοφανή, αλλά αντίθετο σε κάθε έννοια ηθικής, τρόπο που επέλεξε να εμφανίσει την ουσιαστική έξοδό της εταιρίας από το χρηματιστήριο, σαν επενδυτική ευκαιρία στον προβληματικό κλάδο της υφαντουργίας. Ακόμα και μετά την «νόμιμη» απόφαση της Γενικής Συνέλευσης τον Ιούνιο του 2004 καταγγείλαμε στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς την «νομιμοφανή» ουσία της απόφασης και τις «ληστρικές» αποτιμήσεις εις βάρος των μετόχων μειοψηφίας, με βάση τις οποίες έγινε η «συμφωνία» μεταμόρφωσης της «Βερνίκος Κότερα Ναυτιλιακή και Συμμετοχών Α.Ε.» σε «Γ. Λεβεντάκης Textiles, Βαμβάκι, Νήμα, Ύφασμα, Συμμετοχές Α.Β.Ε.Ε.» και την οδυνηρή για κάποιους μετόχους κατάληξή της. Το ατυχές γεγονός της μετάλλαξης στα μέσα του 2004, μιας υγιούς επιχείρησης ναυτιλιακού τουρισμού , σε υπερχρεωμένο εκκοκκιστήριο με αποτίμηση περίπου 50 εκ. ευρώ και χρέη άνω των 70 εκ. ευρώ στην Αγροτική τράπεζα, οι αναστολές διαπραγμάτευσης της μετοχής της εταιρείας στις αρχές του 2005 και του 2006 και τέλος η διαγραφή της στα τέλη του 2007, είναι δυστυχώς μια σκληρή πραγματικότητα με τραγικές οικονομικές συνέπειες για τους Ιδιώτες Επενδυτές, που εκπροσωπεί ο ΣΕΔ. Για το Διοικητικό Συμβούλιο Ο Πρόεδρος....................Ο Γεν.Γραμματέας Μπάμπης Εγγλέζος............Γιάννης Σαρρής
ΣΧΟΛΙΟ Σημερα μας προεκυψε και η ΟΦ-ΣΟΡ, που ΠΡΟΦΑΝΩΣ το γνωριζαν ολοι.....ειπα τωρα μπορουμε να γνωριζουμε και μεις.
Θαυμάστε τώρα και το αλλο "παράδειγμα" Δείτε το δημοσίευμα της 12ης Απριλίου 2009 του Πρώτου Θέματος όταν ο τότε Υπουργός Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης, έστειλε το λογαριασμό από ταξίδι του στο .......Παρίσι, στο Υπουργείο Μεταφορών να τον πληρώσουν οι φορολογούμενοι. Ο λογαριασμός περιλάμβανε:... • Δύο διανυκτερεύσεις στο Παρίσι στο ξενοδοχείο Four Seasons : 4600€ • Τις βόλτες του με λιμουζίνες : 4745€ • Το Business εισιτήριο της συζύγου του που ταξίδεψε μια μέρα νωρίτερα : 1025€ Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός; Και ακόμη πόσο πιο γρήγορα ακόμη ξεχνάμε; Σήμερα στην συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ το υπουργείο εσωτερικών ανέλαβε ο κος Ευριπίδης Στυλιανίδης που το βράδυ της δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου διασκέδαζε στα μπουζούκια... Ο.Κ. κ. Σαμαρά.........το <μηνυμα> εληφθη...... Τα παρακατω πληρωνουμε κι οχι τα 50Ε του Ανειδικευτου Εργατη!!!! Πληρωνουμε το ΚΟΜΠΛΕΞ ενος ΒΟΥΛΕΥΤΗ που γνωριζε πως το ΠΑΡΙΣΙ ηταν πρωτευουσα της ΓΑΛΛΙΑΣ..... | |
Πίσω
Αρχιμανδρίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου