..στοχος τους δυο μηνες τωρα..να αποσιωπησουν το βασικο ζητουμενο
.
.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ η ΑΓΟΡΕΣ
Η πλειοψηφια του Ελληνικου λαου που αγωνιζεται για την επιβιωση του , που δεν εχει την πολυτελεια η την δυνατοτητα αναλυσης και γνωσης των οικονομικων θεωριων και παιχνιδιων......δεν πρεπει να γνωριζει πως οι Αγορες στοχευουν στην πληρη εξαφανιση της παναρχαιας κατακτησης του ατομου που ενυπαρχει σε μια και μονη λεξη
''ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ''.
Κι ομως αυτο ειναι το ζητουμενο.
''ΙΣΧΥΡΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ''
Τι αλλο ειναι τα περιφημα
ΣΥΜΦΩΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ;;;;;;;;
Η ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ;;;;
Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ;;;
Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ;;;
Παρα μονο η
ΕΠΙΒΟΛΗ των ΑΓΟΡΩΝ επι της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ;;;
;
Τριαντα χρονια, οι θεολογοι του ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΡΕΡΙΣΜΟΥ εβαλαν στην ακρη τον
ΑΝΘΡΩΠΟ
εκμαυλιζοντας τον με προκατασκευασμενη ευμαρια......με ημερομηνια ληξης
.
Οι βασικοι κανονες της
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ και της ΙΣΟΚΑΤΑΝΟΜΗΣ
ΔΙΑΓΡΑΦΗΚΑΝ
.
Η πολυδιαφημισμενη ΑΝΑΠΤΥΞΗ δεν σημαινει πλεον ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ διαδικασια που θα δημιουργουσε πρωτογενη παραγωγη. αυταρκειας των λαων, αντιθετα στοχευει στη μειωση της προκειμενου να ευημερουν τα ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ μεσω των
ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΩΝ
Οι Υποστηρικτες λοιπον αυτης της θεωριας, που υποστηριζεται στον τοπο μας πολυ απλα
.
Συντασσονται με την ΑΠΟΨΗ της ΜΕΡΚΕΛ.
''ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡ ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ''
Στον ΑΝΤΙΠΟΔΑ με την ψηφο μας ας υψωσουμε φωνη που να διακηρυττει πως
.
ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
3 σχόλια:
Οταν τη δείς τη Δημοκρατία δώς της τους χαιρετισμούς μου..
Και πρεπει να χασω καθε ελπιδα;;;Με φανταζεσαι να παραδιδω αξιακους κωδικες;;;
Αν, ναι .....δεν αξιζω να χαιρω της εκτιμησης σου!!!!!
Και την ελπίδα επίσης όταν τη δεις... Είδες? καλά που μου τη θύμησες..
Και αν σου είναι εύκολο στειλε μου στοιχεια για τους αυτόχειρες που έκανες ανάρτηση απ την άλλη...
Δημοσίευση σχολίου