Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Η ΤΡΩΤΕ Η ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ!!!!!1


Οι   Δανοι   βαζουν   φορους   στα   λιπαρά




Να    δειτε   που  εμεις   θα   βαλουμε  φορο  στους   ΛΙΠΟΣΑΡΚΟΥΣ    προκειμενου   να
Κ Α Τ Α Ν Α Λ Ω Ν Ο Υ Ν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...