Δασκαλόπουλος: Ζούμε την τελευταία πράξη του εθνικού δράματος
Οποια απόφαση κι αν ληφθεί αύριο από τους ευρωπαίους εταίρους μας θα είναι οδυνηρή, καθώς ζούμε την τελευταία πράξη του εθνικού μας δράματος, σημείωσε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΣΕΒ και επεσήμανε ωστόσο ότι οφείλουμε να αγωνιστούμε για την αναγέννηση της χώρας.
"Όποια απόφαση κι αν ληφθεί αύριο από τους ευρωπαίους εταίρους μας θα είναι οδυνηρή για την Ελλάδα. Θα απαιτηθούν ακόμα μεγαλύτερες θυσίες και ακόμα μεγαλύτερος κόπος, θα χρειαστεί να καταβάλουμε ακόμα μεγαλύτερο κόστος, για να ξαναγίνουμε κύριοι της τύχης μας. Τώρα θα συνειδητοποιήσουμε πού βρισκόμαστε πραγματικά, και τί μας περιμένει, πρακτικά".Απο τον Βιομηχανο ''χωρις βιομηχανια'' μοναδικη φορμουλα......προκειμενου ν' ακουγεται ο ΕΚΦΟΒΙΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ που με περισση δεξιοτεχνια κατεχει!!!
"Ζούμε την τελική πράξη του εθνικού μας δράματος -την κορύφωση της διαδικασίας αποσύνθεσης του κομματικού, πελατειακού κράτους, που κατέρρευσε υπό το βάρος της άσωτης υπερχρέωσής του. Είναι ταυτόχρονα η τελική πράξη του δράματος των τελευταίων δύο ετών, που χαρακτηρίσθηκε από την αβουλία και αδυναμία της κυβέρνησης -αλλά και του πολιτικού συστήματος συνολικά- να ξηλώσει το κράτος των κατεστημένων συντεχνιών και των βολεμένων της κομματοκρατίας. Δύο χρόνια τώρα, νομίζαμε ότι κοροϊδεύουμε τους εταίρους μας -αποδεικνύεται όμως ότι κοροϊδεύαμε τους εαυτούς μας. Τρέφαμε την ψευδαίσθηση ότι μπορούσαμε να επιβιώσουμε χωρίς ν' αλλάξουμε. Πιστέψαμε ότι θα μας έσωζαν κι ας μη θέλαμε εμείς να σωθούμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου