Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

ΝΟ!!!!!

 Τους   το   χρωσταμε


Τα   ΟΧΙ  που  εχουμε  πει  η  λεμε   στην  ζωη   μας  , ισως   προσωρινα   μας   απομονωσαν,  ισως  τα  πληρωσαμε   η τα πληρωνουμε  συνηθως   ''υλικα''  ,  μας  προσφερουν  ομως  την  ικανοποιηση   πως  τα ορια  που θεσαμε  στον  εαυτο  μας  σε  σχεση  με  την  συνυπαρξη  μας  δεν  τα  ΞΕΠΕΡΑΣΑΜΕ.
Τα   υπερασπιζομαστε   σαν  ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ,
Μεσα   απο  τα  ΟΧΙ  μας  ,  δεν   επιτρεπουμε   να γινουμε  υποχειρια   του  φοβου.
Επιβεβαιωνουμε   στον  εαυτο μας, πως .
Μπορουμε   να  μεινουμε  ανεξαρτητοι, αυτονομοι,   ναι μεν σεβομαστε  τον  περιγυρο μας  χωρις  να   ενδιδουμε  σε  σκοπιμοτητες  προκειμενου  να  ενσωματωθουμε  ν'  ακολουθησουμε  το συστημα  και  τις  συνεπειες   του [ το οποιο  συστημα ] .
Μπορουμε   να  υπερασπιστουμε  τα  πιστευω μας.
Ενα   ΟΧΙ  σημαινει  με  ποιους  πηγαινουμε   και  ποιους  αφηνουμε.
   Τα   ΟΧΙ  που  επιλεγουμε  προκειμενου  να  υπερασπισθουμε  τα  παραπανω  ποτε  δεν  μας  προδιδουν.
Ιδιαιτερα    σε  κρισιμες  στιγμες  της   ζωης  μας  οπως  τουτη  που βιωνουμε   τα  ΟΧΙ  πρεπει  να  ειναι   ΗΧΗΡΆ.
Βιωσαμε   το  ΟΧΙ  της  ΚΑΤΣΕΛΗ....[  προηγουμενως  το  ΟΧΙ  της  ΣΑΚΟΡΑΦΑ]..ειτε   ανηκουμε  ειτε  οχι  στον  συγκεκριμενο  χωρο  ολοι  νοιωσαμε  ενα  κατι.  Εμοιαζε   ωσαν  να  το  ειπε  ενας  εκαστος  απο  μας.
Τραγικα   προσωπα [ για  τον ιδιο  τον  εαυτο τους ] οσοι  υιοθέτησαν  το  ''ναι μεν  αλλα''
Κα  Παπανδρεου  εχω  την  καλη  προθεση  να  πιστεψω  πως  εννοουσατε  εκεινο  το  ''τελευταια  φορα''  φοβαμαι  πως  οι  καταστασεις   δεν  θα σας  επιτρεψουν  να επιβεβαιωσετε  την  αξιοπιστια  σας.
ΧΑΣΑΤΕ  ΤΗΝ  ΕΥΚΑΙΡΙΑ  ΤΗΣ  ΙΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...