.........πρωτον διοτι δεν διαθετουμε
''ΝΑΡΓΚΗΣ''
Εμεις διαθετουμε ''ΧΑΡΟΥΛΑ'' που ΒΓΗΚΕ στη γυρα για μια ακομη ''ΜΠΑΖΑ''
Το περιτυλιγμα οναμαζεται
ΝΙΝΟ ΡΟΤΑ.
Διαθετουμε κ. Σαββοπουλο [ παλαι ποτε ΝΙΟΝΙΟ] που σε αγαστη συνεργεια με τις κρατικοδιαιτες φυλλάδες επιχειρουν για μια ακομη φορα απο την ''μυγα να βγαλουν ξίγκι''.
''Βρομικο Ψωμι'' ''Στο ΒΙΕΤΝΑΜ πυρπολισαν το ρυζι''
Α,να χαθειτε!!!!
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!
Δεν διευκρινισθηκε !!!! αν θα γινουμε ΑΛΒΑΝΙΑ. καθως ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ εχουμε γινει απο ΚΑΙΡΟ,
2 σχόλια:
Χαιρετώ και φιλώ.
KALHMERAAAAAA.
FILIA
Δημοσίευση σχολίου