Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

ΜΕΓΚΑΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!



Είπαν για τον περιορισμό του κράτους στη χθεσινή "ΑΝΑΤΡΟΠΗ":
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΟΣ, ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
“Χρειαζόμαστε ανασυγκρότηση του παραγωγικού ιστού της χώρας που δε γίνεται χωρίς άλλο κράτος. Έχουμε έναν πολύ καλό υπάλληλο, αλλά αν τον έχεις καθηλωμένο εκεί που δεν φαίνεται, πρέπει να τον βρεις και να τον βρεις δουλεύοντας,. Δύο πράγματα. Χρειάζεται μι πολύ ριζοσπαστική αλλαγή στο σύνταγμα της χώρας δυστυχώς χρειάζονται για να ανατρέψεις την κακή λειτουργία και εκεί όλη η συζήτηση μονοπωλείται επί δεκαετίες τώρα για τη μονιμότητα. Αν είχαμε πάει σε μια ελάφρυση του δημοσίου από τους ανθρώπους που είχαν μία σχέση ανασφαλή με το δημόσιο, δηλαδή μια σχέση ορισμένου χρόνου, αν είχαμε κάνει μία πολύ ελαφριά ενέργεια το πρώτο εξάμηνο του 2011 δεν θα είχαμε ανάγκη να πάμε τώρα στους 28-30.000 που πηγαίνουμε, που και πάλι είναι πρόγραμμα συνταξιοδότησης, δεν είναι απολύσεις.
Δεύτερον, εάν δεν το κάνουμε τώρα επειδή θα μας δημιουργήσουν προβλήματα όσοι αντισταθούν σε αυτό πολιτικά ή κοινωνικά, τότε ή εμείς ή ο επόμενος θα κληθεί να πάει σε 60.000. Είναι σκόπιμο να κάνεις μια ειλικρινή παρέμβαση όσο πιο ανώδυνη γίνεται εγκαίρως. Οι πολιτικές εξελίξεις που θα επιταχύνουν τις κινήσεις της χώρας που δεν έχει χρόνο είναι αναπόφευκτες. Δεν τις σταματάσει κανείς. Τις καθοδηγεί η κρίση”
ΣΧΟΛΙΟ.   Ο   ορισμος   του  ''ΑΜΟΡΑΛΙΣΜΟΥ''  !!!!!   Καποτε  κυκλοφορουσε  ενα  σαχλο  ανεκδοτο  [ νεοι  ειμασταν]  για το  ακρον άωτον  της   αναιδειας.........γεματο  κακοσμια.Ε, λοιπον  εμπρος  στην αναιδεια   του  ''ανθρωπακου''  που  διοριζει  την  γυναικα  του , την  ωρα  που  υπεραμύνεται   την   καταστροφη   60.000   οικογενειων,  ειναι απλως  ανεκδοτο  νηπιαγωγείου.

2 σχόλια:

grsail είπε...

Σε μια κοινωνία όπου ο Πινοσέτ δεν τιμωρήθηκε ποτέ και ο Cheney χαίρεται τα πλούτη του είναι πολύ πιθανόν να την σκαπουλάρουν και άνθρωποι σαν τον Λοβέρδο ... δυστυχώς !

Unknown είπε...

Στο μονο που ελπιζω ειναι η οργη...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...