Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Το επομενο τριμηνο θαχουμε την αποψη της ΠΕΘΕΡΑΣ!!!!

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ / ΕΜΙΛΙΑ ΑΝΤΡΕΑ ΝΙΜΠΛΟΥΜ

Ο Γιώργος κάνει το καλύτερο για την Ελλάδα

Η Σουηδή ετεροθαλής αδελφή του Γ. Παπανδρέου πιστεύει ακράδαντα πως ο πρωθυπουργός χειρίζεται µε τον καλύτερο δυνατό τρόπο την οικονοµική κρίση και ελπίζει πως η χώρα τελικά θα καταφέρει να ορθοποδήσει

Ο Γιώργος κάνει το καλύτερο για την Ελλάδα
Oταν τον Οκτώβριο του 2009 η ετεροθαλής αδελφή του Γιώργου Παπανδρέου, Εμιλία Αντρέα Νίμπλουμ, έγραφε στο προσωπικό της μπλογκ για τον αδελφό της πως "ήρθε η ώρα να γράψεις τη δική σου πολιτική ιστορία", στέλνοντάς του ευχές για τη νίκη στις εκλογές, σίγουρα δεν περίμενε πως η μετέπειτα Ιστορία της Ελλάδας θα γραφόταν με μελανά χρώματα...
Σήμερα, δύο χρόνια μετά και ενώ οι εξελίξεις μόνο θετικές δεν προμηνύονται, η ίδια προτιμά να δηλώνει αισιόδοξη και να θεωρεί πως η Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει λαμπρό παράδειγμα για την Ευρώπη, ενώ σε κάθε ευκαιρία εκφράζει με πάθος σιγουριά για την πολιτική που ακολουθεί ο αδελφός της. Την πεποίθηση αυτή διατυπώνει με σαφήνεια στο "Εθνος της Κυριακής" η 42χρονη κόρη του Ανδρέα Παπανδρέου.
Η Σουηδή μιλάει με θαυμασμό για την Ελλάδα και τον πρωθυπουργό της και, όπως λέει, προτιμά να βλέπει τη θετική πλευρά των πραγμάτων και να ελπίζει πως η χώρα τελικά θα καταφέρει να ορθοποδήσει.
"Είμαι πεπεισμένη πως η Ελλάδα μπορεί να γίνει ένα πολύ καλό παράδειγμα για την Ευρώπη. Εχει τις δυνατότητες να βγει από την κρίση και να γίνει ένα δυνατό κράτος, με την υποστήριξη βέβαια και των γειτόνων της".
Αναγκαίες αλλαγές



Ο Γιώργος κάνει το καλύτερο για την Ελλάδα
Οσον αφορά τον πρωθυπουργό, η ίδια πιστεύει ακράδαντα, όπως λέει χαρακτηριστικά, πως ο αδελφός της χειρίζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την οικονομική κρίση της Ελλάδας: "Ισως με τον μοναδικό τρόπο που υπάρχει θα έλεγα. Οι αλλαγές είναι απαραίτητες έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, παρά το γεγονός ότι πολύς κόσμος αντιμετωπίζει πλήθος προβλημάτων και περνά δύσκολες στιγμές. Γνωρίζω πόσο δύσκολα αντεπεξέρχεται ο κόσμος όμως δεν υπάρχει άλλος τρόπος". Η Εμιλία Νίμπλουμ δεν δείχνει δυσαρεστημένη από τις αλλαγές και τις μειώσεις που έχουν υποστεί οι συντάξεις, παρότι και η ίδια είναι δικαιούχος μέρους της σύνταξης του Ανδρέα Παπανδρέου.
"Από τη στιγμή που είμαι και Ελληνίδα και Σουηδή, φυσικά και θα ακολουθήσω τους ελληνικούς νόμους και τις νέες κατευθύνσεις της κυβέρνησης. Αποδέχομαι κάθε αλλαγή που είναι για το καλό των Ελλήνων", δηλώνει με διάθεση συμπαράστασης.
Παρά τη σκληρή στάση που έχει κρατήσει ο Σουηδός υπουργός Οικονομικών Αντερς Μποργκ απέναντι στην Ελλάδα το τελευταίο διάστημα, η κ. Νίμπλουμ θεωρεί πως Ελληνες και Σουηδοί είναι αδέλφια και "παρά τις πιέσεις και τις δηλώσεις του υπουργού μας θα είμαστε πάντοτε ενωμένοι με στενούς δεσμούς. Οι Σουηδοί δείχνουν σεβασμό για την Ελλάδα, αναγνωρίζουν τη δύσκολη κατάσταση που καλείται να αντιμετωπίσει αλλά και τις προσπάθειες επίλυσης της κρίσης από την κυβέρνηση".
Για την ΕΕ
Αναφερόμενη στον ρόλο της ΕΕ η ετεροθαλής αδελφή του Γ. Παπανδρέου σημειώνει: "Ευρωπαϊκή Ενωση σημαίνει πως είμαστε όλοι μαζί, είμαστε ένα. Η γνώμη μου είναι πως όλοι μαζί πρέπει να συνεργαστούμε για να βρούμε μια λύση αφού υπάρχει το ρίσκο αργά ή γρήγορα και άλλες χώρες της ΕΕ να βιώσουν ανάλογη κρίση".
Μάλιστα, δεν παραλείπει να τονίσει τη συνδρομή του Σουηδού Λέιφ Παγκρόντσκι, στενού φίλου και σύμβουλου του Γιώργου Παπανδρέου: "Η συμπαράσταση του Λέιφ θεωρώ πως είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Ο εποικοδομητικός τρόπος με τον οποίο προσφέρει τη συνεργασία του έρχεται σε αντίθεση με την κριτική που ασκεί ο Σουηδός υπουργός Οικονομικών".
Η κ. Νίμπλουμ θεωρεί τους Ελληνες πολύ γενναιόδωρους και φιλόξενους. "Η Ελλάδα είναι μια περήφανη χώρα και φυσικά θα πρέπει όλοι να είσαστε περήφανοι για την ομορφιά της, την υπέροχη θάλασσα και τα νησιά". Η ίδια επισκέφθηκε το καλοκαίρι που πέρασε τη Νάξο. "Ευχαριστώ όλους τους Eλληνες που μου έδωσαν την ευκαιρία να βρεθώ στο αρχιπέλαγος και να γευτώ το ελληνικό καλοκαίρι", λέει εκφράζοντας τα ιδιαίτερα συναισθήματά της για τη χώρα του πατέρα της. "Στέλνω όλη μου την αγάπη σε ένα περήφανο έθνος"...
Η ζωή της
Καρπός της σχέσης του Ανδρέα Παπανδρέου με την ηθοποιό και παρουσιάστρια της σουηδικής τηλεόρασης Ράνια Μπριγκίτε Νίμπλουμ γεννήθηκε στις 21 Απριλίου του 1969 στο Λιντίγκοσταντ της Σουηδίας. Οταν ενηλικιώθηκε ήρθε στην Ελλάδα για να γνωρίσει τα αδέλφια της και από τότε επισκέπτεται συχνά την πατρίδα του πατέρα της μαζί με τη μικρή κόρη της Ολίβια.
Τον Νοεμβρίου 1996 κατέθεσε στο ελληνικό προξενικό γραφείο της Στοκχόλμης αίτηση εγγραφής της στην οικογενειακή μερίδα του Ανδρέα Παπανδρέου στον Δήμο Ψυχικού. Εφόσον και αφού ο Ανδρέας Παπανδρέου την είχε αναγνωρίσει, κατείχε την ελληνική ιθαγένεια. Λίγους μήνες μετά ο Δήμος Ψυχικού την έγραψε στο δημοτολόγιό του, στην οικογενειακή μερίδα του Ανδρέα Παπανδρέου.
Σήμερα εργάζεται ως αρχιτέκτονας στο μεγάλο αρχιτεκτονικό γραφείο της Στοκχόλμης "AG Arkitekter".
  • Η Ελλάδα μπορεί να γίνει ένα πολύ καλό παράδειγμα για την Ευρώπη. Εχει τις δυνατότητες να βγει από την κρίση και να γίνει ένα δυνατό κράτος
  • "Αποδέχομαι κάθε αλλαγή που είναι για το καλό των Ελλήνων", δηλώνει για τις μειώσεις που έχουν υποστεί οι συντάξεις, καθώς και η δική της, αφού είναι δικαιούχος μέρους της σύνταξης του Ανδρέα Παπανδρέου
ΜΑΤΙΝΑ ΔΕΜΕΛΗ
mdemeli@pegasus.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...