Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Η αποφαση ειναι δικη μας

Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΜΑΣ κλικ

ΔΕΥΤΕΡΑ, 03 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011

thumb

Οἱ φαυλεπίφαυλοι τοῦ «φαύλου κύκλου»

ΚΩΣΤΑΣ ΖΟΥΡΑΡΙΣ


Νεωστί, νεόρραντος, ὁ πολλὰ βαρὺς καὶ ὄχι Βενιζέλος, ὁ καὶ ἐκ τῶν ἀντιπροέδρων, μᾶς κανοναρχεῖ πῶς πρέπει νὰ ἐξέλθουμε τοῦ «φαύλου κύκλου»… Καὶ ὅτι, συμπαρακολούθως, οἱ φαῦλοι τῶν φαύλων, οἱ φαυλεπίφαυλοι ποὺ μᾶς εἰσῆλθαν στὸ φαῦλον, θὰ μᾶς ἐξέλθουν… Γιὰ νὰ μᾶς εἰσέλθουν, καταφανῶς, στὴν ὑποτέλεια καὶ τὴν σκλαβιὰ τῆς «συμπεφωνημένης» χρεωκοπίας, ἐντὸς τῆς εὐρωζώνης: μὲ τὸ ζωνάρι τῆς κομμαντατοὺρ τῶν «ἐκσυγχρονιστικῶν» τους κλοπῶν, τροϊκανῶν καὶ λοιπῶν ἁγιογδυτῶν.
Ἐπειδὴ «ὅλοι οἱ Ἕλληνες» (ὑποθέτω καὶ ἡ κυρία Μπακογιάννη, μαζί μας) πρέπει νὰ «βάλουμε πλάτη», κι ὄχι μόνον τὸν κῶλο τῆς φτωχολογιᾶς μας, ὅπως μέχρι σήμερα, γι’ αὐτὸ κι ἐγὼ συμμετέχω, διὰ τοῦ ἀφεδρῶνος μου, στὴν πάνδημον ἀχθοφορίαν (κάτι σὰν τὴν πάνδημον εὐρωπαίαν Ἀφροδίτην, πού, κλεπτίστατη, μᾶς κατακλέβει μέσα στὸ μπορντέλο τοῦ ΠΑΣΟΚ).
1ον) Διαπιστώνουμε, πὼς ἐδῶ καὶ τρεῖς ἑβδομάδες, στὴν Ἰσλανδία, οἱ Ἰσλανδοὶ δικάζουν τὸν πρωθυπουργό τους, τοῦ 2008 καὶ ἐφεξῆς, γιὰ «βαρειὰ ἐγκληματικὴ ἀμέλεια» κατὰ τήν, ὑπ’ αὐτοῦ καὶ τῶν κολλητῶν του, διαχείριση τῶν κοινῶν τῆς Ἰσλανδίας. Ἄρα:
2ον) Ἄρα, σ’ ἐμᾶς καὶ ἀπὸ ἐμᾶς: πρέπει νὰ παραπέμψουμε σὲ δίκη τὴν τρόϊκα Σημίτη-Καραμανλῆ-georgakis, διότι, τὰ γνωστά, ὅπως στὴν Ἰσλανδία καὶ χειρότερα. Στὸ μεταξύ, ἡ προσωρινή τους κατοικία νὰ βρίσκεται στὸν Κορυδαλλό, Διαβατά, Γιεντὶ Κουλὲ καὶ Ἰτζεδίν, κι ἀπὸ κεῖ, οἱ τρεῖς πρωθυπουργοί μας τῆς ἐγχωρίου μας τρόϊκας, ἂς ζητοῦν ὅπως ὁ Ψωμιάδης τὴν ἀποφυλάκισή τους, κι ἂς θεωροῦν τὸν φαυλεπίφαυλον ἀπαυτό τους «πολιτικὸ κρατούμενο»: κατάκλεψαν, ἀπέκρυψαν, ψευδολόγησαν, ἐξαχρείωσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...