Διαβαζουμε πως , καμια ντουζινα βουλευτων του ΠΑΣΟΚ συνυπεγραψαν επιστολη που απεστειλαν στον ΗΓΕΜΟΝΑ. διεκτραγωδοντας την κατασταση.

ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΠΙΑ ΕΔΩ!!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΠΙΑ ΕΔΩ!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου