Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

ΑΝΕΠΙΔΟΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Διαβαζουμε   πως ,  καμια   ντουζινα   βουλευτων  του  ΠΑΣΟΚ   συνυπεγραψαν    επιστολη  που   απεστειλαν    στον   ΗΓΕΜΟΝΑ.  διεκτραγωδοντας   την  κατασταση.







ΓΙΑ   ΝΑ   ΛΑΒΟΥΝ  ΤΗΝ   ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
ΔΕΝ   ΜΕΝΕΙ   ΠΙΑ   ΕΔΩ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...