Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Λεμε ΟΧΙ στην ΤΙΜΩΡΙΑ του ΝΕΟΥ που ΤΟΛΜΗΣΕ .........

 ΟΣΑ   ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ   ΕΜΕΙΣ!!!

Αν  παραμεινουμε   απλοι  ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ   ειμαστε   ΘΛΙΒΕΡΟΙ  

ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ!!!!!.

ΑΠΟΒΟΛΗ από όλα τα σχολεία του μαθητή της Λάρισας;

ΑΠΟΒΟΛΗ από όλα τα σχολεία του μαθητή της Λάρισας;Ετοιμάζουν αποβολή του μαθητή από όλα τα σχολεία;
Μόλις πήρα τη πληροφορία, ότι το διεφθαρμένο φασιστικό καθεστώς, θα ξεσπάσει όλη του την οργή, αναντίον του ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΥ Λαρισαίου μαθητή, που τόλμησε και φασκέλωσε τους καραγκιόζηδες της εξέδρας, που μιλούσαν στα κινητά τους ενώ περνούσε η Ελληνική σημαία από μπροστά τους.
Δεν πρέπει να μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια.
tsoutsouneros.arvanitis μέσω Σίβυλλα

1 σχόλιο:

Δημήτριος Ζ είπε...

Γεια σου Τασούλα. Πριν λίγο έφτασα Βόλο.
Μακάρι να "τιμωρήσουν" τον Αχιλλέα..
Θα τους φάνε!!
Φιλάκια.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...