Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Αφιερωμενο στον ΔΗΜΗΤΡΟ, με ΑΓΑΠΗ.

5 σχόλια:

ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ είπε...

Διαχρονικές αξίες!

Unknown είπε...

Καλησπερα.
ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΕΣ....ΙΕΡΑ ΣΚΕΥΟΦΥΛΑΚΙΑ

dimitris είπε...

Tasoula καλησπερα, οπως παντα εισαι παρουσα σε στιγμες ιστορικες για την χωρα μας.

Να εισαι καλα.

Χαιρετισματα στον Βασιλη...

Δημήτριος Ζ είπε...

Αδικα το μέϊλ-ερώτηση.
Είχα μια υποψία...σωστή!!
Φιλιά

Unknown είπε...

Καλημεραααααα, τιποτε δεν παει χαμενο τιποτε δεν ειναι αδικο.!!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...