Στις θρησκειες εχουν επινοηθει, οι Δαιμονες, οι Αρχάγγελοι του Σκοτους, η Ταλαιπωρία της ψυχης στο ''ΕΠΕΚΕΙΝΑ''
Με τον τροπο αυτο χειραγωγουσαν και χειραγωγουν τους πιστους των..[ Βεβαια υπαρχουν και τα Πιλαφια ] .
Οι νεοι αυτοι ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ φερουν τον τιτλο
Την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου, στην αίθουσα διδασκόντων των σχολείων του Ερυθρού (115ο και 12ο Δ.Σ. Αθηνών, Κοργιαλενίου 2-4) πραγματοποιήθηκε μετά από πρόσκληση του Α΄ Συλλόγου Αθηνών Εκπαιδευτικών Π.Ε. ανοιχτή σύσκεψη σωματείων, συλλόγων και φορέων της περιοχής των Αμπελοκήπων με στόχο το συντονισμό της πάλης ενάντια σε κυβέρνηση – Ε.Ε. – Δ.Ν.Τ., ενάντια στην πολιτική των μνημονίων, των χαρατσιών, των απολύσεων, της εξαθλίωσης του λαού, του ξεπουλήματος του τόπου.
Στη σύκεψη πήραν μέρος και τοποθετήθηκαν :
Ο Α’ Σύλλογος Εκπαιδευτικών Αθηνών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Η Β’ ΕΛΜΕ Αθηνών
Ο Σύλλογος Γονέων του 115ου Δ.Σ. Αθηνών
Ο Σύλλογος Γονέων του 8ου Δ.Σ. Αθηνών
Εκπρόσωποι του σωματείου του Ερυθρού Σταυρού
Μέλη της Ανοιχτής Συνέλευσης κατοίκων Αμπελοκήπων –Ερυθρού-Πολυγώνου
Εκπρόσωποι της επιτροπής σωματείων- κινήσεων- συλλόγων «Δε χρωστάμε – Δεν πουλάμε – Δεν πληρώνουμε», της δημοτικής κίνησης «Ανοιχτή Πόλη» και της κίνησης «Απελάστε το ρατσισμό».
Στη σύσκεψη παραβρέθηκε (χωρίς να τοποθετηθεί) και η Ένωση Γονέων του 7ου Διαμερίσματος.
Στη συζήτηση που ακολούθησε αναφέρθηκαν τα τραγικά αποτελέσματα της αντιλαϊκής πολιτικής στην περιοχή μας και αναδείχτηκε η ανάγκη συντονισμού της δράσης όλων των σωματείων, φορέων και συλλογικοτήτων της περιοχής, σε ένα ευρύ κοινωνικό μέτωπο με πρώτο στόχο την ανατροπή κυβέρνησης - Ε.Ε. – Δ.Ν.Τ. και κάθε επίδοξου διαχειριστή αυτής της πολιτικής. Από την πλευρά του Συλλόγου μας αναδείχτηκε η ανάγκη για παλλαϊκό ξεσηκωμό και Γενική Πολιτική Απεργία Διαρκείας μέχρι τη νίκη.
Η αυτοκτονία γονιού μαθητών από σχολείο της περιοχής μας, αλλά και τα πρόσφατα κρούσματα λιποθιμίας μικρών μαθητών που έπασχαν από ασιτία σε σχολεία του 6ου Διαμερίσματος, θέτουν άμεσα το καθήκον να ενεργήσουμε άμεσα ώστε να μη θρηνήσουμε και άλλους ανθρώπους που θα γίνονται βορρά στην βάναυση κυβερνητική πολιτική των μνημονίων, του ΔΝΤ και της τρόικας.
Είναι η επιτακτική ανάγκη συνεργασίας και συντονισμού όλων των σωματείων και φορέων της περιοχής για την ανάσχεση της λαίλαπας των αντιλαϊκών μέτρων.
Σε αυτή την κατεύθυνση :
Με τον τροπο αυτο χειραγωγουσαν και χειραγωγουν τους πιστους των..[ Βεβαια υπαρχουν και τα Πιλαφια ] .
Η Συγχρονη Παγκοσμιοποιημενη Θρησκεια του ΧΡΗΜΑΤΟΣ δημιουργησε τους δικους της
ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ''ΦΟΒΟΥ''
ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ''ΦΟΒΟΥ''
Μηδαμινα ''ανθρωπακια'' με ΣΙΕΛΟΓΟΝΟΥΣ ΑΔΕΝΕΣ που θα ζηλευε και ΓΥΜΝΟΣΑΛΙΑΓΚΑΣ.....
κουβαλώντας συνδρομα, με μοναδικο στοχο την ζεστασια της στεπης τους προσπαθουν απελπισμενα ως ΝΕΟΖΗΛΩΤΕΣ να φερουν σε περας την ''βρωμικη '' δουλεια που ανελαβαν τα -- ΑΦΕΝΤΙΚΑ - ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΙ-- των Πολιτικων Διαχειριστων των ΑΓΟΡΩΝ.Οι νεοι αυτοι ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ φερουν τον τιτλο
''ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ'''
προσβαλλοντας βαναυσα το Λειτουργημα συνυφασμενο με την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ .........
Η ΒΑΡΒΑΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ απενατι σε καθε εργαζομενο που διεκδικει το δικαιωμα του στην ΕΠΙΒΙΩΣΗ πλεον και οχι στην ΖΩΗ ,
ξεκινώντας απο τις πρωτες πρωινες ωρες μεχρι το μεταμεσονυχτιο, εχει καταντησει ΕΦΙΑΛΤΗΣ.!!!!!
Τρεφω ιδιαιτερη αγαπη για τον πατριωτη μου ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ και ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΓΙΩΡΓΟ ΙΩΑΝΝΟΥ
Σεμνος , Ανρωπος, με εντονο το αισθημα της ελευθερης εκφρασης.
Στην περιοδο της ΧΟΥΝΤΑΣ των Λοχαγων συρθηκε πολλες φορες προς ''συμορφωση''
Καποια στιγμη, βλεποντας τον ΦΟΒΟ να σκιαζει εναν ολοκληρο λαο , ιδιαιτερα τους ΔΗΘΕΝ ΔΙΑΝΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ειπε την παροιμιωδη φραση.
'' ΟΥΔΕΙΣ ΑΝΤΕΣΤΗ ΤΟ ΠΑΝ ΕΧΕΣΤΗ''
Σ' ολα αυτα τ' ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ [ Πρασινα -Γαλαζια -Φαια ] αφιερωνω το παρακατω........
Λιποθυμίες σε σχολεία λόγω ασιτίας
Αυτοκτονία γονιού

Δελτίο τύπου για τη σύσκεψη σωματείων και φορέων 7ου Διαμερίσματος για το συντονισμό της δράσης ενάντια σε κυβέρνηση – Ε.Ε. – Δ.Ν.Τ.
Στη σύκεψη πήραν μέρος και τοποθετήθηκαν :
Ο Α’ Σύλλογος Εκπαιδευτικών Αθηνών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Η Β’ ΕΛΜΕ Αθηνών
Ο Σύλλογος Γονέων του 115ου Δ.Σ. Αθηνών
Ο Σύλλογος Γονέων του 8ου Δ.Σ. Αθηνών
Εκπρόσωποι του σωματείου του Ερυθρού Σταυρού
Μέλη της Ανοιχτής Συνέλευσης κατοίκων Αμπελοκήπων –Ερυθρού-Πολυγώνου
Εκπρόσωποι της επιτροπής σωματείων- κινήσεων- συλλόγων «Δε χρωστάμε – Δεν πουλάμε – Δεν πληρώνουμε», της δημοτικής κίνησης «Ανοιχτή Πόλη» και της κίνησης «Απελάστε το ρατσισμό».
Στη σύσκεψη παραβρέθηκε (χωρίς να τοποθετηθεί) και η Ένωση Γονέων του 7ου Διαμερίσματος.
Στη συζήτηση που ακολούθησε αναφέρθηκαν τα τραγικά αποτελέσματα της αντιλαϊκής πολιτικής στην περιοχή μας και αναδείχτηκε η ανάγκη συντονισμού της δράσης όλων των σωματείων, φορέων και συλλογικοτήτων της περιοχής, σε ένα ευρύ κοινωνικό μέτωπο με πρώτο στόχο την ανατροπή κυβέρνησης - Ε.Ε. – Δ.Ν.Τ. και κάθε επίδοξου διαχειριστή αυτής της πολιτικής. Από την πλευρά του Συλλόγου μας αναδείχτηκε η ανάγκη για παλλαϊκό ξεσηκωμό και Γενική Πολιτική Απεργία Διαρκείας μέχρι τη νίκη.
Η αυτοκτονία γονιού μαθητών από σχολείο της περιοχής μας, αλλά και τα πρόσφατα κρούσματα λιποθιμίας μικρών μαθητών που έπασχαν από ασιτία σε σχολεία του 6ου Διαμερίσματος, θέτουν άμεσα το καθήκον να ενεργήσουμε άμεσα ώστε να μη θρηνήσουμε και άλλους ανθρώπους που θα γίνονται βορρά στην βάναυση κυβερνητική πολιτική των μνημονίων, του ΔΝΤ και της τρόικας.
Είναι η επιτακτική ανάγκη συνεργασίας και συντονισμού όλων των σωματείων και φορέων της περιοχής για την ανάσχεση της λαίλαπας των αντιλαϊκών μέτρων.
Σε αυτή την κατεύθυνση :
- Αναλαμβάνουμε την από κοινού διοργάνωση τοπικού παλλαϊκού συλλαλητηρίου το Σάββατο 15 Οκτωβρίου, στις 11.00 π.μ.στην πλατεία Πανόρμου (μετρό Πανόρμου), με στόχο το γενικό ξεσηκωμό όλης της τοπικής κοινωνίας. Το συλλαλητήριο αυτό να αποτελέσει το προοίμιο της κινητοποίησης όλων των κατοίκων της περιοχής στη γενική απεργία της 19 Οκτωβρίου.
- 2. Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε, με όσα μέσα διαθέτουμε, τη δημιουργία ενός δικτύου αλληλεγγύης, ώστε να αντιμετωπίζονται τα πρακτικά προβλήματα επιβίωσης των συμπολιτών μας που εξαθλιώνονται, αλλά και τα προβλήματα των νέων που σήμερα στοχοποιούνται από τους μηχανισμούς καταστολής. Ένα δίκτυο δράσης και αλληλεγγύης που θα αποτελεί ασπίδα συλλογικής προστασίας, για να μην πεινάσει καμιά λαϊκή οικογένεια, για να μην βρεθούν άλλοι συμπολίτες μας σε κατάσταση απόγνωσης, για να μην χάσει κανείς το σπίτι του από τους πλειστηριασμούς των τραπεζών, για να μην εκβιάζονται οι μαθητές και οι νεολαίοι που αγωνίζονται με την απειλή του εισαγγελέα. Καλούμε τους συναδέλφους μας και τους Συλλόγους Γονέων σε κάθε σχολικό συγκρότημα, να προχωρήσουν από κοινού σε συγκρότηση κοινών επιτροπών – πρωτοβουλιών αλληλεγγύης και να καταρτίσουν κοινά προγράμματα και πρωτοβουλίες αλληλεγγύης για τη στήριξη παιδιών και οικογενειών με σοβαρά οικονομικά προβλήματα.
- 3. Θεωρούμε απαραίτητο ο συντονισμός μας να περιλάβει όλα τα σωματεία, συλλόγους και φορείς της περιοχής μας ώστε να δυναμώσει ο αγώνας μας και να οργανωθούμε σε όσο το δυνατόν πιο πλατειά και διευρυμένη βάση, σε πνεύμα ισότιμης συνεργασίας και αμεσοδημοκρατικών διαδικασιών. Για το λόγο αυτό, καλούμε όλα τα σωματεία, συλλόγους και φορείς που δραστηριοποιούνται στην περιοχή μας και δε συμμετείχαν στη σημερινή σύσκεψη να συντονιστούν μαζί μας, να συμμετέχουν στις δράσεις μας, με στόχο τη διοργάνωση ανοιχτής διευρυμένης συνέλευσης του συντονισμού στις 22 Οκτωβρίου, στις 6 μ.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων των σχολείων του Ερυθρού (115ο και 12ο Δ.Σ. Αθηνών, Κοργιαλενίου 2-4).

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου