Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΧΡΟΝΟΣ......

‘’Οσο  ζεις  ,μη  λες  ποτε. Αυτη  η  μοιρα  δεν  θα  ειναι  ποτε  η  δικη  μου’’

                                                                                              Μενανδρος.




Απο  την  Ιστορικη   ‘’ΙΩΝΙΑ’’  οπου  γεννηθηκε  η   διαλεκτικη  της   ΙΣΤΟΡΙΑΣ  ΜΑΣ  ,  ο   ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ.  Διαβαζουμε.
’ το  αντιξουν , συμφερον…..εκ  των  διαφεροντων  , καλλιστην   αρμονιαν’’
[Αυτα  που  αντιτιθενται ,συνεργαζομενα  απεναντι  στον  κοινο  εχθρο  προσφερορουν  αρμονία.]
Το   γεγονος   της   παρουσιας   μας  στο  κοινωνικο  γιγνεσθαι  [ με τις  οποιες  δηποτε   διαφορετικες   θεωρησεις  μας  --που  προφανως  καμια  δεν  υπερασπιζεται  την     εξαφανιση  αυτου  του τόπου  μετα  απο  μακρα λεηλασια  του…..] επιβεβαιωνει  πως  ανήκουμε  στην  Κοινωνια   και  ειμαστε  αναποσπαστο  μελος  της, οσο  κι  αν  καποιοι  ‘μιμοι  κονφορμιστες’  καταβαλλουν   απελπιδα  προσπαθεια   να  κρατησουν  αποστασεις. 
Ως   μιμοι  μονο   γελιο  μπορουν  να  προκαλεσουν.
Οι   υπολοιποι   χρειαζεται  με   υπευθυνη  σταση, αδιαπραγματευτη   να 
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΟΥΜΕ   ΠΩΣ  ΕΙΜΑΣΤΕ  ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ  ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ.
Η   εννοια   της   ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  απο  μονη  της   δηλωνει  πως  διαθετει   δυναμικες,  δυναμικες  που  μεσα  απο  την  ενοτητα  μπορουμε  ν’ αντιμετωπισουμε   ‘θανατηφορα’  γεγονοτα   χειροτερα  απ’  αυτα  που  μπορουν  να   συμβουν  στην  ΖΟΥΓΚΛΑ.
Ο  φυσικος  μας  χωρος   ειναι  ο  ενας  διπλα  στον  αλλο  σε  καθημερινο  αγωνα   και  παρουσια  ,  ο   ΑΝΑΧΩΡΗΤΙΣΜΟΣ   δεν  ταιριαζει   σε  νοημονα  οντα!!!! 
Στην  εξουσια  !!!!!!!   που  νομοθετει   και   επιβαλλει   [ ετεροβαρεις   συμβασεις]  καθως  οι  νομοι  δεν  συνιστουν  τιποτε  περισσοτερο   απο  συμβασεις   και  οχι  αναποσπαστο  τμημα  της  λειτουργιας  του  ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ  ως  ο  ΝΟΜΟΣ  ΤΟΥ  ΝΕΥΤΩΝΑ….πρεπει να  βρεθουμε  απεναντι, απεναντι   σε  κανονες  και   αποφασεις   που  λαμβανονται  ‘’κατ’  επίφασή  δημοκρατικα’     χρονια   τωρα  προκειμενου   να  εξυπηρετουν  μια   ΕΙΔΙΚΗ   ΤΑΞΗ  [  περιλαμβανει   μικρες   συνομοταξιες   αθλιων   σε   αγαστη   συνεργεια   με  τους  εκπροσωπους  του  ΕΘΝΟΥΣ..]
Το   μονο   που  χρειαζομαστε   ειναι  το  ΞΕΠΕΡΑΣΜΑ  της  ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ  ΤΟΥ  ΦΟΒΟΥ….την   νεα  επινοηση   της   ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ   της  ΑΓΟΡΑΣ.
Οταν  ξεπερασουμε  τον  φοβο , την  ιδιωτευση, τοτε  θα  νοιωσουμε  αυτο  που  χασαμε  ως  λαος  μεσα  απο  την  ΙΔΕΟΛΗΨΙΑ   της   ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑΣ, τη  ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΤΗΤΑ   που  αποτελλει  την   ΕΔΡΑ  της   ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ  ΔΥΝΑΜΗΣ.
Νομοτελεια   ο   θανατος  του  ατομου,  αντιθετα  η   Κοινωνια   δεν  πεθαινει…υποχρεωση  μας  να  ενισχυσουμε  την  φωνη  της. 


--
Tasoula

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...