Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Οι ΣΥΜΑΧΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ......

Άδωνης: Όχι στο τζαμί – Ναι στα ναρκοπέδια

thumb
Επιστρέφει «δριμύτερος» ο βουλευτής του ΛΑ.ΟΣ., Άδωνης Γεωργιάδης, ο οποίος ζήτησε να τοποθετηθούν ναρκοπέδια στον Έβρο, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Crash.
Ο Άδωνης Γεωργιάδης, προτείνει το σφράγισμα των συνόρων «για να μην μπαίνει κανένας». «Πριν από μερικά χρόνια είχαμε ναρκοπέδια. Αυτό κρίθηκε απαράδεκτο. Τα βγάλαμε. Εγώ θα έλεγα να τα ξαναβάλουμε. Με μεγάλες ταμπέλες που θα προειδοποιούν όσους θέλουν να περάσουν ότι υπάρχουν νάρκες. Εάν θέλουμε να προστατεύσουμε την πατρίδα μας», συμπλήρωσε κυνικά ο βουλευτής του ΛΑΟΣ.

Παράλληλα, ο κ. Γεωργιάδης υποστηρίζει πως εάν συνεχιστεί η μεταναστευτική εισροή, σε λίγους μήνες, «η ζωή στην Ελλάδα - όχι μόνο στην Αθήνα, θα γίνει αφόρητη».

Τέλος, κατηγορεί την κυβέρνηση ότι σε αυτήν την περίοδο με αυτά τα προβλήματα βιάζεται να προχωρήσει στην κατασκευή του ισλαμικού τεμένους στο Βοτανικό: «Εμείς πρέπει να κάνουμε το παν για να εμποδίσουμε την κατασκευή του. Δεν αντέχει η Αθήνα αυτό το τζαμί».
Εμπρός για... πίσω λοιπόν, με επικίνδυνες ιδέες...  Κ.Μ.

1 σχόλιο:

grsail είπε...

Αφού ο ορισμός του ψυχοπαθολογικά γελοίου είναι στο κοινοβούλιο της χώρας και τον πληρώνουμε εσύ κι εγώ μαζί με μερικά εκατομμύρια άλλους ... καλά να πάθουμε.

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...