Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Τι περιμενουν ακομη;;;;

''Εμείς, που υπηρετούμε τη στρατιωτική μας θητεία στο πυροβολικό, το μηχανικό και άλλα σώματα του στρατού έχουμε τα μάτια μας στραμμένα με αγωνία στην ελληνική κοινωνία η οποία βάλλεται καθημερινά από την πιο σκληρή νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση απο τη μεταπολίτευση και έπειτα. Τη στιγμή που τα δικαιώματά μας συνεχώς συρρικνώνονται απο μία τόσο επικίνδυνη κυβέρνηση και η κοινωνία βρίσκεται στην αντεπίθεση, ως στρατευμένοι αρνούμαστε να μας χρησιμοποιούν κόντρα στους αγώνες των εργαζομένων, των ανέργων, της νεολαίας και διαμηνύουμε πως ο ελληνικός στρατός δεν πρέπει και δεν θα έχει καμία ανάμιξη στα σχέδια της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, του ΔΝΤ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη διάλυση της ελληνικής κοινωνίας.''
Β.Γ., τεθωρακισμένα
Μ.Δ., στρατιώτης πυροβολικού
Μ.Γ., στρατιώτης μηχανικού
Τ.Σ., στρατιώτης υγειονομικού
Χ.Β., στρατιωτής μηχανικού

* Πηγή: http://politesstoxaki.wordpress.com

1 σχόλιο:

marianaonice είπε...

Οι στρατιώτες πάντα πρέπει να είναι με το λαό αφού είναι μέρος του.
Παρήγορο μου ακούγεται αυτό...
Μακάρι να έκαναν το ίδιο και οι αστυνομικοί να δούμε ποιοί θα το στήριζαν αυτό το βρώμικο καθεστώς?

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...