* «ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ τώρα» προτείνει ο οικονομικός αναλυτής Ντιρκ Μίλερ.
«Καθημερινή»
- «"Το τραπεζικό μας σύστημα έχει τελειώσει. Οι χρεοκοπίες κρατών είναι μέρος του συστήματος εδώ και αιώνες. Εγώ θα τις ονόμαζα reset (επανεκκίνηση). Η αναδιανομή κάποιες φορές παίρνει τη μορφή της νομισματικής μεταρρύθμισης, κάποιες φορές της διαγραφής χρέους. Οι λίγοι που έχουν απαιτήσεις από το κράτος θα χάσουν κάτι και έτσι οι μάζες θα ανακουφιστούν, γιατί θα πληρώνουν μικρότερο μέρος του εισοδήματός τους σε φόρους"
. "Σοβαρολογείτε κύριε Μίλερ;"
. "Απολύτως. Υπάρχουν και άλλες λύσεις, όπως ήταν το Νιου Ντιλ στην Αμερική. Και δεν μιλάω μόνο για την Ελλάδα. Βουλευτής του SPD πρότεινε να επαναφέρουμε τη νομοθεσία για την ίση κατανομή των βαρών και στη Γερμανία. Πρέπει να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε. Δεν είναι αριστερή ρητορεία, είναι η κατανόηση του πώς λειτουργεί το σύστημα».
«Καθημερινή»
- «"Το τραπεζικό μας σύστημα έχει τελειώσει. Οι χρεοκοπίες κρατών είναι μέρος του συστήματος εδώ και αιώνες. Εγώ θα τις ονόμαζα reset (επανεκκίνηση). Η αναδιανομή κάποιες φορές παίρνει τη μορφή της νομισματικής μεταρρύθμισης, κάποιες φορές της διαγραφής χρέους. Οι λίγοι που έχουν απαιτήσεις από το κράτος θα χάσουν κάτι και έτσι οι μάζες θα ανακουφιστούν, γιατί θα πληρώνουν μικρότερο μέρος του εισοδήματός τους σε φόρους"
. "Σοβαρολογείτε κύριε Μίλερ;"
. "Απολύτως. Υπάρχουν και άλλες λύσεις, όπως ήταν το Νιου Ντιλ στην Αμερική. Και δεν μιλάω μόνο για την Ελλάδα. Βουλευτής του SPD πρότεινε να επαναφέρουμε τη νομοθεσία για την ίση κατανομή των βαρών και στη Γερμανία. Πρέπει να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε. Δεν είναι αριστερή ρητορεία, είναι η κατανόηση του πώς λειτουργεί το σύστημα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου