Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Αυτο που εγινε σημερα στην Λαμια..........

Λαμία:Παρέλυσε το κέντρο-Η μεγαλύτερη και μαζικότερη διαμαρτυρία των   klik

μια   πολη   που  αγνοει  τι  σημαινει   απεργια   τα   τελευταια   τριαντα χρονια   σημαινει   ΥΠΕΡΒΑΣΗ.

Η  αποφαση  του  Εμπορικου   Συλλογου  να  κρατησει  ανοιχτα  τα  καταστηματα,  πρεπει  ν'  απαντηθει  με  τον  τροπο  που  γνωριζει  ο  λαος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...