ΚΑΙ ΝΟΚ ΑΥΟΥΤ ΑΠΟ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ
[Οχι πως μου ειναι ιδιαιτερα συμπαθης ο εν λογω κυριος
το χθεσινοβραδυνο το ευχαριστιθηκα ]
ΣΕ ΜΟΣΙΑΛΟ
ΣΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΝΕΤ
Ο ΜΙΧΑΛΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ;;;;;;;
απορια ηλιθιου!!!!
2 σχόλια:
Ρε φιλενάδα για να σχολιάσουμε πρέπει να ξέρουμε τι έγινε, που είναι τo link;
Ύστερα λες δεν σε παρακολουθώ!!! :-)
Δημοσίευση σχολίου