Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Αριστερο ΚΡΟΣΕ

ΚΑΙ   ΝΟΚ   ΑΥΟΥΤ   ΑΠΟ  ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ



[Οχι  πως  μου  ειναι   ιδιαιτερα  συμπαθης  ο  εν  λογω  κυριος
το  χθεσινοβραδυνο   το  ευχαριστιθηκα ]

ΣΕ   ΜΟΣΙΑΛΟ
ΣΤΗΝ   ΧΘΕΣΙΝΗ   ΕΚΠΟΜΠΗ   ΤΗΣ   ΝΕΤ

Ο
 
Ο   ΜΙΧΑΛΟΣ    ΡΕ  ΠΑΙΔΙΑ   ΤΙ   ΔΟΥΛΕΙΑ   ΕΙΧΕ;;;;;;;
απορια  ηλιθιου!!!! 

2 σχόλια:

Χρήστος Γ. είπε...

Ρε φιλενάδα για να σχολιάσουμε πρέπει να ξέρουμε τι έγινε, που είναι τo link;

Χρήστος Γ. είπε...

Ύστερα λες δεν σε παρακολουθώ!!! :-)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...