Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Δεν εχουν ''ΤΣΙΠΑ'' .......................

4 σχόλια:

marianaonice είπε...

Όχι δεν έχουν τσίπα!!
μην απορείς!

Unknown είπε...

Καλησπερα. Απλως εχω ενα προβλημα με το βρισημο....δεν μου βγαινει βρε παιδακι μου, μαλλον επαψα και να θυμωνω....ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ

grsail είπε...

Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα.
Βρήκαν και άνθρωπο να τα πουν τον Βουδούρη που έκανε παράπονα στον γελοίο καρτούν ΓΑΠ επειδή "οι υπουργοί δεν προχωρούν γρήγορα με τις μεταρυθμίσεις" !!!

Ας αναλάβουν τις ευθύνες τους οι πολίτες. Δεν είμαστε "μάζα" αλλά σύνολο από διακριτά πρόσωπα. Ας ξυπνήσουμε επί τέλους !
.

Unknown είπε...

Εχω την αισθηση πως ξεπερασθηκε ο φοβος του κοσμου, μεσα απο την αυτοαπαξιωση τους προκαλεσαν τους πολιτες να τους πουν ξεκαθαρα την αποψη που εχουν γι αυτους!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...