Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Επιστροφη στο Αυγο........

 
 Οσοι     γεννηθηκαμε   σε   χωριο   ......με  καποια   ηλικια   ελπιζω   να   εχουμε  την  εικονα   παιδιων  με  ΑΥΓΑ  στο  χερι  για  την  τροφοδοσια  του  Δασκαλου   με  τα  τριμμενα  παντελονια. Οι  Δασκαλοι   επελεγαν   τον  διορισμο  στο χωριο  που  εξασφαλιζε  κατ'  αυτον τον τροπο  την   επιβιωση   τους.
Μετα   απο  καποια   χρονια  αρχισαν   να  ζητουν   διορισμους   σε  ΑΣΤΙΚΑ  ΚΕΝΤΡΑ...με  την  βοηθεια   του   ''δικου''  τους.
Φορεσαν   και  ''κροκοδειλακι''  οπως  ολοι μας  αλλωστε!!!!
Οι   ''δικοι ''   τους   βλεπτοντας   την   μετεξελιξη  του  ''δασκαλακου''  οπως  τον  αποκαλουσαν   κατ'  ιδιαν   ενοιωσαν   μια  ''ζηλεια''  να το  πω,  για  την  πολυτελή  διαβιωση   τους.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ   ΛΟΙΠΟΝ   !!!!   Ε 620!!!!
Παρτε   σειρα  για  χωριο,  κατα  προτιμηση   να  διαθετει   και   Δασαρχειο   για  παροχη  δωρεαν  καυσοξυλων   απο  το  προγραμμα  ''κοινωνικες   αναγκες''.
Το   δυσκολο  βεβαια  ειναι  να  βρειτε  Δασαρχειο   που  να  διαθετει  ''πιστωσεις''  για 
ΥΛΟΤΟΜΙΕΣ.
Υ.Γ   Η   ΑΝΤΩΝΙΑΔΑ  ΣΧΟΛΗ   ΔΕΝ  ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ.  ΠΡΟΣΟΧΗ

3 σχόλια:

Γραφεας Πεζικου είπε...

Αυτός είναι ο άνθρωπος δυστυχώς με τέτοια τερτίπια και μεθοδεύσεις φτάσαμε εδώ που μας φτάσανε,αφού χωρίς ντροπή υποστηρίζουν τα πιράνχας ότι μαζί τα φάγαμε και τα αυγά με τα καλάθια....
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑΧΕΙΣ

Unknown είπε...

Χριστοδουλε, καλησπερα.
Κατ' αρχας ευχομαι να εισε καλα!!!!
Οσο για τα οσα ζουμε αδυνατει να τα επεξεργασθει ο ανθρωπινος εγκεφαλος.

Γραφεας Πεζικου είπε...

Καλημέρα και Καλή βδομάδα....εύχομαι ανεπιφύλαχτα και μετά παρρησίας,να έχει την ίδια ακριβώς τύχη με τον κολλητό του Μουαμάρ Καντάφι!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...