Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Μαθε τεχνη κι αστηνε........

Οπως    και  να  γινει,  ο,τι   μαθαινεις   απο  μικρος  σε  ακολουθει  σε  ολη  σου  την  ζωη.
Δεν   ειναι   τυχαιο   που  ο  Μοσιαλος   επιλεχθηκε   η   αυτοπροταθηκε   για  την θεση  του  Εκπροσωπου.
Η   θητεια   του   στο  ΚΚΕ    τον   εχει  προικισει   με  την  γνωση   της   καθοδηγησης.
Ο   Μοσιαλος    δεν   ενημερωνει,  στοχευει   στην   ΔΗΜΗΟΥΡΓΙΑ   ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ.
Οσοι    απο  τα   ''φιλαρακια ''  μου  του  ΚΚΕ  [ και  εννοω  πως  τους  θεωρω  φιλους]  διαβασουν  τυχον  το  παρον   δεν  θ'  αμφισβητησουν   φανταζομαι  , πως  οσακις   αναφερεται   η  καλλιτερα   καταφερεται   κατα  των  κοινωνικων  ομαδων   που    αντιστεκονται   τους   αντιμετωπιζει  με  βαση  την  γνωστη   θεωρια  των
''  ΠΕΡΙΤΩΝ   ΥΠΑΡΞΕΩΝ''
ΕΡΤ--ΔΗΜ. ΥΠΑΛ.κλπ..........................
Γατα   ο   ΓΑΠ.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...