Δεν ειναι τυχαιο που ο Μοσιαλος επιλεχθηκε η αυτοπροταθηκε για την θεση του Εκπροσωπου.
Η θητεια του στο ΚΚΕ τον εχει προικισει με την γνωση της καθοδηγησης.
Ο Μοσιαλος δεν ενημερωνει, στοχευει στην ΔΗΜΗΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ.
Οσοι απο τα ''φιλαρακια '' μου του ΚΚΕ [ και εννοω πως τους θεωρω φιλους] διαβασουν τυχον το παρον δεν θ' αμφισβητησουν φανταζομαι , πως οσακις αναφερεται η καλλιτερα καταφερεται κατα των κοινωνικων ομαδων που αντιστεκονται τους αντιμετωπιζει με βαση την γνωστη θεωρια των
'' ΠΕΡΙΤΩΝ ΥΠΑΡΞΕΩΝ''
ΕΡΤ--ΔΗΜ. ΥΠΑΛ.κλπ..........................
Γατα ο ΓΑΠ.......ΕΡΤ--ΔΗΜ. ΥΠΑΛ.κλπ..........................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου