Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Ας γινουμε ο καθενας μια " πετρα"......

Φραστική επίθεση από 2 νεαρούς δέχτηκε το μεσημέρι της Παρασκευής ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θ. Πάγκαλος, καθώς έβγαινε από το πολιτικό του γραφείο στην οδό Πειραιώς.
Οι 2 νεαροί, ένα αγόρι και ένα κορίτσι, ηλικίας 26 και 24 ετών, κι ενώ βρίσκονταν πάνω σε δίκυκλο, αντιλήφθηκαν τον κ. Πάγκαλο, ο οποίος συνοδευόταν από τους φρουρούς του, και του επιτέθηκαν φραστικά.
Η συνοδεία του κ. Πάγκαλου ενημέρωσε την Άμεση Δράση και λίγα λεπτά αργότερα αστυνομικοί συνέλαβαν τους δυο νεαρούς. Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία.
Μέχρις στιγμής ο κ. Πάγκαλος δεν έχει αποφασίσει εάν θα προχωρήσει σε μήνυση εναντίον τους.

@@@@@@@@@@


''οι   στιχοι   ανηκουν   στον   Αντωνη    Σαμαρακη''

Υ.Γ.
Τουτη    την   στιγμη   ακουω   τον   Προεδρο   της    Σοσιαλιστικης    Διεθνους.
Απο    το   ραδιοφωνο.   Η   Εικονα    με   προκαλλει    και   ξυπνα   συναισθηματα    αρχέγονα.
Μολις     δηλωσε  , πως   ΣΗΜΕΡΑ   αυτος   και   οι   ΠΑΡΑΚΟΙΜΏΜΕΝΟΙ  του   ειναι  
''ΔΥΟ   ΦΟΡΕΣ   ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ''
Εδω    η    Λογικη   Αυτοκτονει!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...