Κατα την διαρκεια της διαμαρτυριας των εργαζομενων στην ΕΡΤ....υπαλληλος [γυναικα] ειχε την ατυχια να περασει απο διπλα της ο εικονιζομενος........
Η ατυχης γυνη συνεληφθη απο τους πραίτορες του υπουργου προστασιας του ΠΑΓΚΑΛΟΥ , καθως ο εν λογω εθιγει λογω 'μορφασμου' της 'κοπριτησας''
ἰώ! ἰού! οὐαί! οἴμοι! Εναποκειται στους αρμοδιους επιστημονες ν' απαντησουν τι συμβαινει με τους ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου