Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Στην εποχη του ''ΠΑΓΚΑΛΟΥ''

Ακουσθηκε    απο   την   εκπομπη   της   ΝΕΤ [ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ]   18.40'   [  15-9-2011]
Κατα   την   διαρκεια   της   διαμαρτυριας   των   εργαζομενων   στην   ΕΡΤ....υπαλληλος  [γυναικα]  ειχε   την   ατυχια   να   περασει  απο  διπλα  της   ο   εικονιζομενος........
Η   ατυχης   γυνη   συνεληφθη   απο  τους   πραίτορες   του   υπουργου   προστασιας   του   ΠΑΓΚΑΛΟΥ ,  καθως   ο  εν  λογω   εθιγει   λογω   'μορφασμου'  της    'κοπριτησας''
ἰώ! ἰού! οὐαί! οἴμοι! Εναποκειται    στους   αρμοδιους    επιστημονες    ν'   απαντησουν   τι   συμβαινει   με  τους   ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...