Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Προς τον "υπουργο"......του ΓΑΠ ......



Χρηστο    Παπουτση..

Θερμη    Παρακληση..........
-Θα    καταλαβετε    που  θα   καταλαβετε   την   πολη   μου......''.ως   τα  φουσατα   που  καιν   τα   σπαρτα......''οπως   ελεγε   κι   ενα   ''αληστου   μνημης   τραγουδακι''








ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ     ΓΙΑ   ΝΑ   ΠΙΑΣΟΥΝ    ΤΟΠΟ   ΟΙ    ΔΑΠΑΝΕΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ      ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ    ΤΙΣ     ΑΥΡΕΣ    ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΝΑ   ΕΠΙΔΕΙΞΕΤΕ   ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ   ΠΩΣ   ΚΑΝΕΤΕ   ΠΡΑΞΗ    ΤΗΝ  ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ   ΤΟΥ   ΠΟΛΙΤΗ.

ΟΙ   ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ     ΣΤΗΝ    ΑΚΤΙΝΑ   ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ   ΤΟΥ   ΛΑΟΠΡΟΒΛΗΤΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...