Χρηστο Παπουτση..
-Θα καταλαβετε που θα καταλαβετε την πολη μου......''.ως τα φουσατα που καιν τα σπαρτα......''οπως ελεγε κι ενα ''αληστου μνημης τραγουδακι''
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΟΠΟ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΥΡΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΕΤΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.

ΟΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΚΤΙΝΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΠΡΟΒΛΗΤΟΥ.

ΟΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΚΤΙΝΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΛΑΟΠΡΟΒΛΗΤΟΥ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου