Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Σκοπιανοί στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης!

Δεν πρόκειται για πολεμικό σενάριο, αλλά για ενδιαφέρον Σκοπιανών επιχειρηματιών να συμμετάσχουν στην ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.).
Ο πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου της ΠΓΔΜ, Branko Azeski, επισκεπτόμενος χθες το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) ως επικεφαλής επιχειρηματικής αποστολής, αποκάλυψε πως μέχρι στιγμής είναι δέκα οι συμπατριώτες του επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται για τον ΟΛΘ. Μάλιστα, όπως είπε, και οι δέκα είναι ήδη πελάτες της ΟΛΘ Α.Ε.  
Ο πρόεδρος του ΕΒΕΘ Δ. Μπακατσέλος και ο α'αντιπρόεδρος Μ. Βλαχογιάννης επισήμαναν ότι το θέμα της ιδιωτικοποίησης αφορά την ελληνική κυβέρνηση. 
ΠΗΓΗ   ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.
ΣΧ. '' Ειδαν   που  Γ........αι   πλακωσανε   κι   Γυφτοι..'' Εδω   καταντησαμε   ΓΟΜΑΡΙΑ!!!!!
Επι  τη   ευκαιρεια!!!!
Οι   ακροβατισμοι  του   Καρατζαφερη   μονο  ως   φαιδροτητα  μπορουν  να  εκληφθουν. 
Το  παρακατω   σημειο  της   ομιλιας  του  το   αφιερωνω  στον   ΥΠΟΥΡΓΟ    της    αρτι   Διορισθεισης       Συζυγου  στο   Δημοσιο.
«Ισχύει αυτό που είπε ο κ. Αν. Λοβέρδος, ότι η Αριστερά μένει στο απυρόβλητο, ενώ ό,τι συμβαίνει από την Δεξιά είναι μεμπτό»,
Η   δε   χθεσινη   ομιλια   του   προς  τους  ''φιλους''  του   υπηρξε   μια   υστερικη  προσπαθεια   επαναφορας   μετεμφυλιακου   κλιματος. Το   ''αυγο''  εχει  σκασει  και  το  ''φιδακι''  κυκλοφορει  με  τις  ευχες  των  ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ  του  ΓΑΠ
Επιστροφη   στα   γεγονοτα   προ  του   '36   θα   εβαζαν  μυαλο  σε  καποιους   ΞΕΣΑΛΩΜΕΝΟΥΣ 

ΣΧΕΤΙΚΑ   ΜΕ  ΤΟΝ   ΟΛΘ....

ΟΛΘ: Εκτίναξη κερδών το πρώτο εξάμηνο του 2011


Με εντυπωσιακούς ρυθμούς συνεχίζεται η αύξηση της κερδοφορίας της ΟΛΘ ΑΕ μέσα στο 2011. Σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του έτους τα μεικτά κέρδη της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 78%, τα αποτελέσματα προ φόρων «έτρεξαν» με 202,36% και τα αποτελέσματα μετά από φόρους «εκτινάχθηκαν» κατά 498,60%.

Ειδικότερα από τις οικονομικές καταστάσεις του εξαμήνου της ΟΛΘ ΑΕ προκύπτουν τα ακόλουθα:.......διαβάστε περισσότερα

29/08/2011 | 12:56
Τελευταία Ενημέρωση:
12:56 29/08/2011

2 σχόλια:

grsail είπε...

Θα πουλήσουν κι εμάς τους ίδιους ερήμην την ώρα που κοιμόμαστε.
Χωρίς σθένος, όραμα, αντίδραση και πολιτική φωνή οι πολίτες μαραίνονται εκπίπτοντας πλέον σο επίπεδο όχι του άχρωμου οπαδού αλλά του ακίνδυνου κατοικιδίου ...

Δυστυχώς έπονται πολύ χειρότερα !

.

Unknown είπε...

Τωρα τι να πω;;;;;
Τα ειπες ολα!!!!

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...