Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

CDS........

 
 
Αν  δεν   μας   ''δουλευει''   χοντρα  οπως   το   συνηθιζει  [  που  μας  δουλευει   βεβαια  ]
ειναι   η   οχι   επικίνδυνος  ;;;;;;
Ειναι   η  οχι   ''αγελη''   οι   ''εκπροσωποι''   του  λαου, οταν   τον  χειροκροτουν;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...