Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Νεολογισμος.......


''  ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ   ΕΦΕΔΡΕΙΑ ''
ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ     ΕΙΝΑΙ    ΡΕ!!!!!!
ΑΝΘΡΩΠΟΙ   ΕΙΝΑΙ   ΡΕ!!!!
ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ    -  ΜΑΝΕΣ!!!!!!!!!!!
Και   το   χειροτερο,  ειναι    αυτοι   που  σας  πιστεψαν ,  που  σας   ταιζουν   χρονια   τωρα  και   τους   δυο.
ΟΙ   ΓΑΛΑΖΙΟΙ   ΕΧΟΥΝ  ΧΑΡΑ!!!!!
ΤΟΥΣ    ΑΠΑΛΛΑΞΑΤΕ   ΑΠΟ   ΤΟΝ   ΦΟΡΟ   ΚΛΗΡΩΝΟΜΙΑΣ!!!
ΑΠΟΔΕΙΞΑΤΕ   ΕΜΠΡΑΚΤΑ   ΤΗΝ   ΠΟΛΙΤΙΚΗ  ΤΗΣ   ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...