'' ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ''
ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕ!!!!!!
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΡΕ!!!!
ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ - ΜΑΝΕΣ!!!!!!!!!!!
Και το χειροτερο, ειναι αυτοι που σας πιστεψαν , που σας ταιζουν χρονια τωρα και τους δυο.
ΟΙ ΓΑΛΑΖΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΑ!!!!!
ΤΟΥΣ ΑΠΑΛΛΑΞΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΚΛΗΡΩΝΟΜΙΑΣ!!!
ΑΠΟΔΕΙΞΑΤΕ ΕΜΠΡΑΚΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου