Τι ειπε η ''προσκοπινα'' ;;;;;
Συγχαρητηρια στον Λοβερδο, για την προσβολη απεναντι στους Δημοσιους Υπαλληλους.
'' Επι τελους καποιος επρεπε να μιλησει στους καιροσκοπους ΜΕΣΙΛΗΚΕΣ της ΒΟΥΛΗΣ'';
Σεβομαι το ΤΣΙΡΚΟ....!!!!!
@@@@@@@@@@@@@@@@@
Αμ το αλλο;;;;;;;
Οταν ο Αδωνης σου ευχεται ν' αγιασει το στωμα σου που εβαλες στην θεση τους τα μιασματα,
εμενα δεν μου μενει παρα να περιμενω να σε δω στον
ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑ
[ Μεγαλη η χαρη του]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου