Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Ακουσα καλα;;;;;

Τι    ειπε   η   ''προσκοπινα''  ;;;;;

 
Συγχαρητηρια    στον   Λοβερδο,  για   την  προσβολη   απεναντι   στους   Δημοσιους   Υπαλληλους.
'' Επι   τελους   καποιος   επρεπε   να  μιλησει   στους   καιροσκοπους   ΜΕΣΙΛΗΚΕΣ   της   ΒΟΥΛΗΣ'';
Σεβομαι   το   ΤΣΙΡΚΟ....!!!!! 
@@@@@@@@@@@@@@@@@
Αμ   το   αλλο;;;;;;;
Οταν   ο   Αδωνης   σου   ευχεται   ν'   αγιασει   το   στωμα   σου   που   εβαλες   στην θεση   τους  τα   μιασματα,
  
εμενα   δεν   μου  μενει   παρα  να  περιμενω  να σε δω  στον   
ΑΓΙΟ  ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑ   
[  Μεγαλη  η   χαρη  του]


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...