Σύμφωνα με τον CEO της Roche, έχει αυξήσει τις παραδόσεις στα ελληνικά φαρμακεία και οι ασθενείς δεν θα στερηθούν τη φαρμακευτική περίθαλψη.
Η εταιρία μπορεί να χρειαστεί να λάβει παρόμοια μέτρα στην Ισπανία, πρόσθεσε, και σημείωσε ότι μερικά δημόσια νοσοκομεία στην Πορτογαλία και την Ιταλία, καθυστερούν επίσης τις πληρωμές τους.
Πηγή: Reuters
Επιμέλεια: Βανέσσα Δημοπούλου
ΣΧ. Αρκετα , και κεραταδες και δαρμενοι.......Θυμομαστε ολοι την τεραστια ποσοτητα προμηθειας του εικονιζομενου φαρμακου --επι ΥΠΟΥΡΓΕΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΟΥΣ--το οποιο στην συνεχεια δεν ξεραμε τι να το κανουμε;;;;;;
Λοιπον καιρος να σταματησει η ''ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ'' των Επαγγελματιων Πολιτικων , καιρος να μαθουμε τα εργα και τις ημερες του κ. Δημητρακη......καιρος να σταματησει το, μας ''ΤΙΜΩΡΗΣΕ Ο ΛΑΟΣ'' καιρος ν' απαιτησουμε στους δρομους την Υποδειγματικη τιμωρία.
Δυο χρονια τωρα το ΜΠΑΧΑΛΟ και η ΓΑΛΑΖΙΑ Οικογενεια ''τουμπεκι''''???????????
Επιμέλεια: Βανέσσα Δημοπούλου
ΣΧ. Αρκετα , και κεραταδες και δαρμενοι.......Θυμομαστε ολοι την τεραστια ποσοτητα προμηθειας του εικονιζομενου φαρμακου --επι ΥΠΟΥΡΓΕΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΟΥΣ--το οποιο στην συνεχεια δεν ξεραμε τι να το κανουμε;;;;;;
Λοιπον καιρος να σταματησει η ''ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ'' των Επαγγελματιων Πολιτικων , καιρος να μαθουμε τα εργα και τις ημερες του κ. Δημητρακη......καιρος να σταματησει το, μας ''ΤΙΜΩΡΗΣΕ Ο ΛΑΟΣ'' καιρος ν' απαιτησουμε στους δρομους την Υποδειγματικη τιμωρία.
Δυο χρονια τωρα το ΜΠΑΧΑΛΟ και η ΓΑΛΑΖΙΑ Οικογενεια ''τουμπεκι''''???????????
2 σχόλια:
xaxaxa όλα δανικά σε αυτή τη ζωή.. όταν το 2004 τα στρουμφακια κατέλαβαν την εξουσιά πανηγηρικά.. κάναν αντίστοιχο τουμπεκί.. μονο στους ευρωπαίους εταίρους μας τρέξαν να μαρτυρίσουν την δημιουργική λογιστική.. κι όταν ο επίτιμος (φτου σκορδααα) είπε να βγάλει το άχτι του στον ανδρέα.. ο λαός βγήκε στους δρόμους.. κι όχι για να ζητήσει δικαιοσύνη αλλά συγκάληψη.. κι ανοχή.. :) :)
η βάση με τους μπλε πρασινους και κίτρινους κωκους.. ξεπλένει κάθε αμαρτύα.. :) :)
την καληνύχτα μου :) :)
Καλησπερα.Ευχομαι να περασε η περιπετια.
Το προβλημα ειναι πως το ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΒΙΜ [ΛΑΟΣ] μετα απο την υπερκαταναλωση χρονων εχει γινει ακινδυνος!!!!
Δημοσίευση σχολίου