Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Ευτυχως που η ΕΡΤ3 αντιστεκεται ακομη!!!!

«Παράνομη η εργασιακή εφεδρεία, είναι απόλυση με φερετζέ» κλικ

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΘ, ΑΡΙΣ ΚΑΖΑΚΟΣ, ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΛΕΙ ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣτΕ
Είναι δυνατό να μπλοκαριστεί η εργασιακή εφεδρεία με την έκδοση προσωρινών δικαστικών αποφάσεων αναστολής της σχετικής εντολής, για τους Οργανισμούς που δεν διαθέτουν πλεονάζον προσωπικό, τονίζει ο καθηγητής Εργατικού Δικαίου του ΑΠΘ Αρις Καζάκος, σε συνέντευξή του στην «Ε».
Προαναγγέλλει μαζικές προσφυγές των θιγομένων σε Διοικητικά Δικαστήρια και στο Συμβούλιο της Επικρατείας, καθώς θεωρεί ότι η εντολή για εργασιακή εφεδρεία είναι «παράνομη» και «αντισυνταγματική», όμως στους Οργανισμούς χωρίς πλεονάζον προσωπικό η εντολή της κυβέρνησης δεν έχει ούτε την τυπική νομιμότητα που ορίζει ο δικός της νόμος (3986/2011) για την εργασιακή εφεδρεία στον ευρύτερο δημόσιο τομέα (άρθρο 37, παράγραφος 7).
Ο ίδιος ανέλαβε να εξετάσει το ζήτημα για λογαριασμό του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης και οι ενέργειες που θα γίνουν θα παρουσιαστούν σε συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή. Παράλληλα, συνέταξε την εξώδικη διαμαρτυρία ενώπιον κάθε δικαστηρίου και αρχής, στην οποία προχώρησε ο σύλλογος εργαζομένων στην Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης (ΚΑΘ Α.Ε.).
* Γιατί είναι παράνομη η εργασιακή εφεδρεία;

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...