Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Θα τρεξει αιμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ti    Λεζαντα    να   βαλω!!!!! ωστε   να   μη  μου  χτυπησει   ο  Γαλατας   την   πορτα;;;;
 κι   ενω   συμβαινουν  ολα   αυτα  τα   ωραια
κι   ενω  ο   Γαλαζιος   ΤΣΕ  [  λογω  κομης ]   ειναι   ετοιμος  να    μας   πνιξει   στο  '' αιμα ''
και   η   σεμνη   ''οχρα''  δεσποσύνη  [ Κυβερνηση]  ισα   που  ψέλλισε ' 
''απαραδεκτο,  απαραδεκτο''
Την   ιδια   ωρα  που  ο   ΑΡΧΗΓΟΣ  του    Αδωνι   απο  την  ΘΕΣ/ΝΙΚΗ  εστελνε  το  
ΥΨΙΠΕΤΈΣ    ΜΉΝΥΜΑ  ΠΩΣ  Η  ΕΛΛΑΔΑ   ΑΝΗΚΕΙ   
 «στους καθαρούς Ελληνες, που αγαπούν την πατρίδα και όχι στους αριστερούς κηφήνες»
Στη   Βουλη   ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Χρήστος Παπουτσής,[ ο  και  της   γενιας  του  Πολυτεχνειου] απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ, Άδωνι Γεωργιάδη όσον αφορά στις καταλήψεις των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων. προσπαθουσε    να  τον   καθησυχασει επανέλαμβανοντας  ότι,
''για τις αξιόποινες πράξεις που τελούνται εντός των πανεπιστημίων, θα εφαρμοστεί η κοινή ποινική νομοθεσία,'' ενώ επισήμανε , και  παλι  το  "" πανεπιστημιακό κατεστημένο"".
Εδω   λοιπον   ερχεται   και  παλι   η   Ελληνικη   θυμοσοφία  ν'  απαντησει!!!!
''Πως   πανε  τα  παιδια   σου  ΚΟΡΑΚΑ;;;;  Οσο   πανε   και   ΜΑΥΡΙΖΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...