Σε σενα το λεω. Μας πηρες στο λαιμο σου ''μπαρμπα''
Θυμασαι τι του "ειπες'';;;; ε;;; θυμασαι;;;;
Να του δωσεις , ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΥΝΤΑΞΗ!!!! να σωθει η ΕΛΛΑΔΑ!!!
Ετσι μας ειπε τουλαχιστον.
Τοσα χρονια κουβαλας, δεν ξερεις πως στο παιδι και στον Αγιο πρεπει να προσεχεις τι ταζεις!!!!!
Τωρα, θα μου πεις, κοριτσι μου εγω δεν ειπα τιποτα!!!! Εμ το ξερω δεν το ξερω;;;
Τον χειροκροτουσες ομως οταν ερχοταν στο χωριο μετα τον πρωτο χρονο!!!!
Μη μου πεις οχι!! Γνωριζεις τι εκανες;;;;
Αυτο που λεει ο λαος.
''Ειπες στον τρελο να χ.....ει και κεινος ξεκωλωθηκε""
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου