Συντρόφισσες και σύντροφοι*, και η Ελλάδα αντιμετωπίζει σήμερα τις δικές της μεγάλες δυσκολίες. Αλλά και εμείς, όλοι μας, είμαστε περήφανοι για την πατρίδα μας, σίγουροι για τις δυνατότητές μας, για τον Έλληνα και την Ελληνίδα*.[Πως ειπε η Αννουλα;;; ΥΒΡΙΣ???????]
Και μπροστά στα προβλήματα, οι λύσεις δεν δίνονται με το μίσος, την πόλωση ή τη βία.
Είμαστε σήμερα πιο προσηλωμένοι στις αξίες μας, της ανθρωπιάς, του διαλόγου, της δημοκρατικής και ειρηνικής επίλυσης των μεγάλων προβλημάτων της παγκοσμιοποίησης - αλλιώς, θα πάμε στη βαρβαρότητα.
Και σ' αυτή την κρίσιμη ώρα, σ' αυτή τη δύσκολη καμπή στην πορεία του τόπου, σε μια τέτοια πολιτική διαδικασία, όπως η Συνδιάσκεψη του Κινήματός μας, καθήκον μας είναι να αξιολογούμε νηφάλια τη διαχρονική μας πορεία. Έτσι, φωτίζουμε καλύτερα και το δρόμο μπροστά μας.
Αυτό δεν μας φοβίζει, γιατί εμείς, οι άνθρωποι της προόδου, ποτέ δεν φοβόμαστε τις αλήθειες. Μακριά από εμάς οι δογματισμοί.
Η κριτική, η αξιολόγηση, ακόμη και η αναθεώρηση των απόψεών μας, είναι στον πυρήνα των αρχών μας, πολύ περισσότερο όταν οι καιροί και οι συνθήκες αλλάζουν.
Καθήκον μας, επίσης, είναι να υπερασπιστούμε την ιστορική μας διαδρομή, τις κατακτήσεις μας, αλλά και να σταθούμε αυτοκριτικά σε λάθη ή παραλείψεις
Ο.Κ BOSS ΜΗΝΗΜΑ ΕΛΗΦΘΗ.
Απο τους Αιμοδυψεις Αριστερους κατεληξε στους Κοπριτες.
'ότι το ένα εκατομμύριο δημοσίων υπαλλήλων που ταλαιπωρούν 10 εκατομμύρια πολίτες, με τη βεβαιότητα ότι ο δημόσιος τομέας είναι ισόβιος, μας έφτασαν εδώ που μας έφτασαν”
Κατα τον σχιζοφρενη, αυτον τον τοπο απο το 1974 και δω 1.000.000, Αριστεροι δημ. υπαλληλοι διοικουν την χωρα..
«Ότι συνέβη στην Ελλάδα κατά την διάρκεια του εμφυλίου μετά την μεταπολίτευση αντιστράφηκε. Στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης η ζωή έχει αξία μονάχα αν είσαι αριστερός»,
[[Η Ολικη Επιστροφη του Αντικομμουνισμου της ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΟΥ..
Ενος κομματικου μορφωματος που επρεπε να υπαρχει ως ΑΝΆΧΩΜΑ.....με ψευδεπιγραφη Δημοκρατικη Προοδευτικη δηθεν Πολιτικη. ]]
--Σε προσκληση του Τσιπρα να ζητησει ως οφειλε συγγνωμη απο την Κοινωνικη ομαδα των Δημοσιων Υπαλληλων [ μερικες χιλιαδες εκ των οποιων εφεραν και τον ιδιο στην παρουσα θεση.......αφου προφανως τους εταξε λαγους με πετραχηλια.]
συνεχισε τον Παραληρηματικο λογο!!!!!!!!!!!!!!
"ενας πολιτικός ότι λέει το λέει μετά λόγου γνώσεως. Είπα στη Βουλή και χθες πως ότι είχα να πω το είχα. Αλίμονο αν περιμένουμε νουθεσίες από άλλους για να πούμε τις απόψεις μας"
. Ακόμη ζήτησε να υπάρξει ριζοσπαστική αναθεώρηση του Συντάγματος σε σχέση με τα θέματα της δημόσιας διοίκησης και της Δικαιοσύνης.
"Η Ελλάδα υποφέρει από την λειτουργία και τον τρόπο που αυτοί οι δύο τομείς ερμήνευσαν το Σύνταγμα του 1975. Έτσι είναι κι όποιος δεν το παραδέχεται, απλώς δημαγωγεί", ανέφερε.
--Αν αυτο δεν μας επιστρεφει πισω στον χρονο, τοτε τι ειναι;;;;;;;
Οχι, ο Ανθρωπος που μεσα σ' εξι μηνες κατηργησε εργασιακα δικαιωματα ενος αιωνα,που διελυσε την Κοινωνικη Προνοια.....και την Υγεια ειναι απλως ο ΠΡΩΘΙΕΡΕΑΣ
του η Αιχμη του Δορατος.
Δυστυχως καθε μερα που περνα γινονται περισσοτερο επικινδυνοι, καθως διαπιστωνουν πως θα πρεπει καποια στιγμη [ κοντα σημα ] να λογοδοτησουν.
Και μπροστά στα προβλήματα, οι λύσεις δεν δίνονται με το μίσος, την πόλωση ή τη βία.
Είμαστε σήμερα πιο προσηλωμένοι στις αξίες μας, της ανθρωπιάς, του διαλόγου, της δημοκρατικής και ειρηνικής επίλυσης των μεγάλων προβλημάτων της παγκοσμιοποίησης - αλλιώς, θα πάμε στη βαρβαρότητα.
Και σ' αυτή την κρίσιμη ώρα, σ' αυτή τη δύσκολη καμπή στην πορεία του τόπου, σε μια τέτοια πολιτική διαδικασία, όπως η Συνδιάσκεψη του Κινήματός μας, καθήκον μας είναι να αξιολογούμε νηφάλια τη διαχρονική μας πορεία. Έτσι, φωτίζουμε καλύτερα και το δρόμο μπροστά μας.
Αυτό δεν μας φοβίζει, γιατί εμείς, οι άνθρωποι της προόδου, ποτέ δεν φοβόμαστε τις αλήθειες. Μακριά από εμάς οι δογματισμοί.
Η κριτική, η αξιολόγηση, ακόμη και η αναθεώρηση των απόψεών μας, είναι στον πυρήνα των αρχών μας, πολύ περισσότερο όταν οι καιροί και οι συνθήκες αλλάζουν.
Καθήκον μας, επίσης, είναι να υπερασπιστούμε την ιστορική μας διαδρομή, τις κατακτήσεις μας, αλλά και να σταθούμε αυτοκριτικά σε λάθη ή παραλείψεις
Ο.Κ BOSS ΜΗΝΗΜΑ ΕΛΗΦΘΗ.
Σαν ετοιμοι απο καιρο, επιστρεφουν στις ριζες τους.
Ο. Σχιζοφρενης με την λευκη ποδια. σερνει τον χορο Ειχε προηγηθει ο Βαθμολογιτης οινοπαραγωγος!!!!!Απο τους Αιμοδυψεις Αριστερους κατεληξε στους Κοπριτες.
'ότι το ένα εκατομμύριο δημοσίων υπαλλήλων που ταλαιπωρούν 10 εκατομμύρια πολίτες, με τη βεβαιότητα ότι ο δημόσιος τομέας είναι ισόβιος, μας έφτασαν εδώ που μας έφτασαν”
Κατα τον σχιζοφρενη, αυτον τον τοπο απο το 1974 και δω 1.000.000, Αριστεροι δημ. υπαλληλοι διοικουν την χωρα..
«Ότι συνέβη στην Ελλάδα κατά την διάρκεια του εμφυλίου μετά την μεταπολίτευση αντιστράφηκε. Στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης η ζωή έχει αξία μονάχα αν είσαι αριστερός»,
[[Η Ολικη Επιστροφη του Αντικομμουνισμου της ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΟΥ..
Ενος κομματικου μορφωματος που επρεπε να υπαρχει ως ΑΝΆΧΩΜΑ.....με ψευδεπιγραφη Δημοκρατικη Προοδευτικη δηθεν Πολιτικη. ]]
--Σε προσκληση του Τσιπρα να ζητησει ως οφειλε συγγνωμη απο την Κοινωνικη ομαδα των Δημοσιων Υπαλληλων [ μερικες χιλιαδες εκ των οποιων εφεραν και τον ιδιο στην παρουσα θεση.......αφου προφανως τους εταξε λαγους με πετραχηλια.]
συνεχισε τον Παραληρηματικο λογο!!!!!!!!!!!!!!
"ενας πολιτικός ότι λέει το λέει μετά λόγου γνώσεως. Είπα στη Βουλή και χθες πως ότι είχα να πω το είχα. Αλίμονο αν περιμένουμε νουθεσίες από άλλους για να πούμε τις απόψεις μας"
. Ακόμη ζήτησε να υπάρξει ριζοσπαστική αναθεώρηση του Συντάγματος σε σχέση με τα θέματα της δημόσιας διοίκησης και της Δικαιοσύνης.
"Η Ελλάδα υποφέρει από την λειτουργία και τον τρόπο που αυτοί οι δύο τομείς ερμήνευσαν το Σύνταγμα του 1975. Έτσι είναι κι όποιος δεν το παραδέχεται, απλώς δημαγωγεί", ανέφερε.
--Αν αυτο δεν μας επιστρεφει πισω στον χρονο, τοτε τι ειναι;;;;;;;
Οχι, ο Ανθρωπος που μεσα σ' εξι μηνες κατηργησε εργασιακα δικαιωματα ενος αιωνα,που διελυσε την Κοινωνικη Προνοια.....και την Υγεια ειναι απλως ο ΠΡΩΘΙΕΡΕΑΣ
του η Αιχμη του Δορατος.
Δυστυχως καθε μερα που περνα γινονται περισσοτερο επικινδυνοι, καθως διαπιστωνουν πως θα πρεπει καποια στιγμη [ κοντα σημα ] να λογοδοτησουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου