Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Θα ματωσουμε..........δηλ........


''Ο    ΣΚΟΠΟΣ    ΑΓΙΑΖΕΙ    ΤΑ   ΜΕΣΑ!!!!!''
Μανουλες    οι    Κυβερνοντες   μας   χρονια   τωρα,  ισως   απο   την   ''συσταση''  του   Νεου   Ελληνικου    Κρατους.  [  ας   μη   μακρηγόρησω  ].
Τα    τελευται    35   χρονια   καθως   η   ''ιδιωτευση''   θεωρηθηκε   συνώνυμη   με  την   ατομικοτητα  και   την   ''ευμαρια''  διαπιστωνεται   η     επιδιωξη   του   καθε   ενος   ν'  αναδηχθει   ως  ''μελος   της   κοινωνιας''  με   στοχο   τα   προσωπικα   του   συμφεροντα........και   αλοθι   την   ''ηθικη''  των   ενεργειων  του... την   αποψη  αυτη .ηρθε   να   επικουρησει  η   ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Μια    ΠΟΛΙΤΙΚΗ   με   ανευθυνους   ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ   .........που   εχουν   μεταβιβασει   την   ληψη   αποφασεων    για  το  μελλον   των   πολιτων  τους   σε   εξωθεσμισκους    αορατους   η   ορατους   ΚΑΝΟΝΑΡΧΕΣ    ........με   μονο   μελημα   την   διαχειριση   των   εντολων   τους   με  το   ΑΖΗΜΙΩΤΟ!!!!!
Αποτελεσμα    η   πολιτικη   να   παψει      ν'  αποτελει   τον  πυρήνα  γυρω   απο τον  οποιο   θα   επρεπε   να  κινειται   η  κοινωνια., την  μονη   αποδεκτη   ''ηθικη'' 
Μεχρι   που  φθασαμε   στο   θα  ''ΜΑΤΩΣΟΥΜΕ   ΟΛΟΙ''   
Προσκληση   -Προκληση   απο   αυτους   που   οχι  μονο   δεν   βρηκαν   τον   δρομο  προς   την   επιτυχια,  αντιθετα   κατεστρεψαν    θεσμους   και    ενταφιασαν   δικαιωματα.
Σημερα   λοιπον    μας    ζητουν   να   ματωσουμε   καθως   ο   σκοπος   ειναι   ιερος,  δηλ,  φτωχυνετε  -φτωχυνετε   -  φτωχυνετε   για   να   '' μας''  ΣΩΣΕΤΕ   ενω   ταυτοχρονα   με   την   εντολη   μας   εκβιαζουν   με   επιβολη   κυρωσεων  '' ως   ποινικους ''.
Θαθελα   να   θυμισω   πως   οι   Νομοι   και   δεν   ειναι   τιποτε   περισσοτερο   απο   Συμβασεις  ΚΑΙ  ΟΙ   ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ   οσο  αξιοσεβαστες  κι  αν   φαινονται   δεν   αποτελουν   αναποσπαστο   τμημα   της   ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ   οπως  π.χ  ο 
ΝΟΜΟΣ   ΤΗΣ  ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ.
Αρα   εχουμε   δικαιωμα   και   υποχρεωση   οταν   γινονται   
ΕΤΕΡΟΒΑΡΕΙΣ 
  ν'  αντισταθουμε  στην  εφαρμογη   τους.
Η  Πολιτικη   δεν   ειναι  τιποτε   αλλο  απο  το  συνολο  των  λογων  για
  ΥΠΑΚΟΗ  και  των  λογων   για  ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. 
Να  θυμισω  πως  ο  Ιμμανουελ  Καντ ,  ειπε.
''Οι   ανθρωποι   ειμαστε  ''  ακοινωνητα   κοινωνικοι''  δηλ.  πως   το  οτι  ζουμε  σε  μια  κοινωνια  
δεν   σημαινει   μονο  να   υπακουμε  και  να  επαναλαμβανουμε,  αλλα   επισης  να
επαναστατουμε  και  να  επινοουμε''  
Τελειωνω   με  την   προειδοποιηση   του   παραγνωρισμενου   λογω  του  δημαγωγου  ΣΑΡΤΡ  , ΑΛΜΠΕΡ  ΚΑΜΥ.
''ΣΤΗΝ    ΠΟΛΙΤΙΚΗ  ΠΡΕΠΕΙ ,  ΤΑ  ΜΕΣΑ  Ν' ΑΓΙΑΖΟΥΝ  ΤΟΝ  ΣΚΟΠΟ'' 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...