.
.
.
.
''Ασχημο Θεατρο κ. Βουρο''
Τελικα τι ακριβως σωσατε με την ψηφο σας ;;; Ναι πετυχατε λιγες στιγμες επι πλεον δημοσιοτητας!!!!!
Ποσο περισσοτερο πιστικος υπηρξε ο λογος του Πετσανλικου και Πρωτόπαπα απο τον ανεργο και ανεστιο συναδελφο σας;;;;.
4 σχόλια:
Τασούλα καλησπέρα,αυτόν τον τύπο δεν τον κάνω κέφι διαχρονικά σαν ηθοποιο, σαν λόγο, σαν στιλ κλπ. Αλλά στο θέμα το πολιτικό δράττωμαι τις ευκαιρίας να σε ρωτήσω και περιμένω την απάντησή σου τι είναι αυτό που πιστεύεις ως λύση στο οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδος. Επιστροφή στη δραχμή; στάση πληρωμών; ποια είναι η λυση για σένα; Εγώ δεν βλέπω άλλη λύση και απορώ με την επιμονή σου να πιστεύεις σε αυτό που εγώ θεωρώ χάος. Και να μην παραπονιέσαι ότι δεν σε διαβάζω, σε διαβάζω, αλλά πέρα από την αλληλοεκτίμηση που έχουμε ο ένας για τον άλλον έχουμε και μεγάλες αποκλίσεις στα πιστεύω μας και προτιμώ να μην σχολιάζω στο blog σου γιατί συνήθως οι απόψεις μου είναι σχεδόν τελείως αντίθετες. Ας κάνουμε λοιπόν μία αρχή και δώσε μου απαντήσεις στα ερωτήματά μου.
Και κάτι ακόμα, κοίτα ανέβασε καμιά φωτογραφία της προκοπής στο facebook για να σε γνωρίσω και φυσιογνωμικά. Τι είναι αυτά τα copy από copy φωτογραφίες. Θα μου χαλάσεις τα μάτια. Εστιάζω εστιάζω αλλά τίποτα, πως το παίζεις, φαντομάς; Κι εγώ τα έχω τα χρονάκια μου, η αετίσιο μάτι μου σιγά σιγά αδυνατεί να ξεχωρίσει πράγματα αν είμαι είμαι σίγουρος ότι στην προκείμένη περίπτωση το φταίξιμο είναι δικό σου :-)))
Καλημερα, Καπετανιε.
Θα σου δωσω λοιπον απαντηση που στηριζεται στην θεωρητικη σχολη της οποιας ειμαι οπαδος, μακαρι να μην ειχε καταστραφει το παλαιο μου μπλοκ και θα σε παρεπεμπα αμεσα.
Οσο για φωτογραφια θα σου κανω κι αυτο το χατηρι.
ΚΑΛΑ ΝΕΡΑ.
Άλλαξε και την διεύθυνση του blog σου στο facebook. Όταν πατάω εκεί μάλλον προσπαθεί να πάει στο παλιό. #$@%^&*^%%, κατάλαβες;
Δημοσίευση σχολίου