Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Σε ποια Διευθυνση να στειλω το ΕΞΩΔΙΚΟ??????????????

 
ΠΟΤΕ    ΘΑ   ΦΕΡΕΤΕ   ΤΗΝ   ΣΥΜΒΑΣΗ   ΣΤΗ    ΒΟΥΛΗ;;;;;;;;

2 σχόλια:

Οικοδόμος είπε...

Καλησπέρα.
Καλώς επέστρεψες!
Ελπίζω ξεκούραστη, ανανεωμένη και πιο δυνατή!
Καλή δύναμη!

Unknown είπε...

Καλησπερα και σε σενα. Καλως ξαναβρεθηκαμε. Ευχομαι προσωπικα να ειναι ολα καλα.
Ανασες και δυναμη......μας χρειαζονται, ......

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...