Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Λετε να ''φταιει'' παλι ο ΜΙΚΗΣ;;;;;

Wir lieben dich, aber hier oben.
Hungrig sein, anderes  NICHTS   MEHR
 





Ελευθερη    μεταφραση.
''Ειμαι   γω   γυναικα   φινα   ντερμπεντερησα....που   παιδακια   σαν  και  σενα  τα  μπεγλέρισα'
Αλλως. ''Σας   αγαπαμε.Αλλα  μεχρις   εδω.  Πειναστε !!!!Διαφορετικα   τιποτα''

2 σχόλια:

yiannis63 είπε...

καμιά φορά η αγάπη...πληγώνει..:-))

Unknown είπε...

Καλως το, το παιδι.
Εγω γνωριζω πως το ασμα το Ελληνικον και Ηρωικον λεει,
"θελω ανδρα ν' αγαπαει και να δερνει""
Φιλια.
Και μη ξεχνας 3-0!!!!χαχαχα

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...