Wir lieben dich, aber hier oben.
Hungrig sein, anderes NICHTS MEHR
Ελευθερη μεταφραση.
''Ειμαι γω γυναικα φινα ντερμπεντερησα....που παιδακια σαν και σενα τα μπεγλέρισα'
Αλλως. ''Σας αγαπαμε.Αλλα μεχρις εδω. Πειναστε !!!!Διαφορετικα τιποτα''
2 σχόλια:
καμιά φορά η αγάπη...πληγώνει..:-))
Καλως το, το παιδι.
Εγω γνωριζω πως το ασμα το Ελληνικον και Ηρωικον λεει,
"θελω ανδρα ν' αγαπαει και να δερνει""
Φιλια.
Και μη ξεχνας 3-0!!!!χαχαχα
Δημοσίευση σχολίου