Περιμενω να βρεθει καποιος ''ΓΕΝΑΙΟΣ'' ν' απαντησει στην παραπανω αθλιοτητα!!!
Αναφερομαι σε ''ΓΕΝΑΙΟ'' καθως καποτε θα ηταν το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.
Ευχομαι να διαψευσθω, την απαντηση θα δωσει και παλι η ''ΠΑΛΙΑ ΦΡΟΥΡΑ''
@@@@@@@@@
Απεναντι στα οσα διαδραματισθηκαν και λεχθηκαν στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ με την ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΑ
που προκαλεί η επανάληψη,
η εμπέδωση του Κοινωνικου Αυτοματισμου
που καλλιεργείται με ιερο ζηλο, η ΑΔΥΝΑΜΙΑ της Ελάσσονος Αντιπολητευσης να αρθρωσει πειστικο λογο..
Η ΘΛΙΒΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΟΥ ΓΑΠ ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ
το παρακατω θα ειναι απλως παιδικη εκδηλωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου