Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Προς Κλακαδορους ......................

 



Περιμενω  να   βρεθει   καποιος   ''ΓΕΝΑΙΟΣ''  ν'  απαντησει   στην    παραπανω   αθλιοτητα!!!
Αναφερομαι   σε   ''ΓΕΝΑΙΟ''  καθως   καποτε   θα  ηταν   το  ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.
Ευχομαι   να   διαψευσθω,   την   απαντηση   θα   δωσει   και  παλι  η   ''ΠΑΛΙΑ  ΦΡΟΥΡΑ''

@@@@@@@@@
Απεναντι   στα   οσα   διαδραματισθηκαν   και   λεχθηκαν   στην   ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ   με   την    ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΑ   
που   προκαλεί   η   επανάληψη,  
η   εμπέδωση   του   Κοινωνικου  Αυτοματισμου  
που   καλλιεργείται   με   ιερο  ζηλο,  η   ΑΔΥΝΑΜΙΑ  της    Ελάσσονος    Αντιπολητευσης   να   αρθρωσει   πειστικο   λογο..
Η   ΘΛΙΒΕΡΗ   ΕΙΚΟΝΑ    ΤΟΥ  ΣΤΡΑΤΟΥ   ΤΟΥ  ΓΑΠ   ΧΘΕΣ  ΣΤΗΝ  ΒΟΥΛΗ

το   παρακατω   θα  ειναι   απλως   παιδικη   εκδηλωση.

 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...