Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Τι να πουμε τι;;;;;;;τι να μολογησουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αυτο ξεχασαν να μας το πουν!!!!! κλικ

Πάλι καλά, που λένε. Που θα τη γλιτώσουμε, δηλαδή, με μια εσωτερική υποτίμηση, εσωτερικές υποτιμήσεις με μείωση μισθών και συντάξεων, ανεργία, άντε και καμιά εφεδρεία... Πάλι καλά; Πάλι καλά.
Ο γαλλικός στόλος έξω από το λιμάνι του νησιού Ο γαλλικός στόλος έξω από το λιμάνι του νησιού 
Γιατί μόλις 110 χρόνια πριν, οι μεγάλες δυνάμεις της εποχής διεκδικούσαν την επιστροφή των δανεικών διά στρατιωτικής εισβολής και κατάληψης ενός τμήματος της χώρας που χρωστούσε! Ακόμα κι αν χρωστούσε μια υπερδύναμη υπό κατάρρευση τότε, η Οθωμανική Αυτοκρατορία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...