Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ


Η   ΣΑΡΚΑ   ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΣΑΡΚΑ   ΤΟΥΣ.
''Πες   μας   κυρα  μου  ποιοι   επερναν   τα   τηλεφωνα   και  για  ποιους;;;''


''ΟΔΟΣ   ΑΒΥΣΣΟΥ   ΑΡΙΘ.  ΜΗΔΕΝ''
Δεν   ειχα  καμια   προθεση  ν'  ασχοληθω   με  τα  εργα   και  τις   ημερες  [ ΛΟΒΕΡΔΟΣ --ΠΟΛΥΤΕΚΝΟ   ΕΠΙΔΟΜΑ   ΣΤΟΝ   ΗΛΙΚΙΩΜΈΝΟ  ΚΥΡΙΟ   --25.000  ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ   ΗΜΕΤΕΡΩΝ ]  των   ΚΡΑΤΟΚΡΑΤΟΡΩΝ    καθώς   δεν   ειχα   καμια   αμφιβολια   περί   αυτου 
[ διαφορετικα   θα   επρεπε   να  τεθω  υπο  ψυχιατρικη   παρακολουθηση  μετα  απο  τοσα  χρονια  στο  κουρμπετι.]
.Στοχος   μου   [κατι  που  επιχειρω   για   τελευταια   φορα   καθως   κουραστικα  ]  μηπως   και   αφυπνισθουμε!!!!!
Ολον   αυτο   τον   καιρο [  δυο   χρονια ]  μια   τεραστια  ομαδα  του  πληθυσμου  θεωρουσε  τον   εαυτο  της   ως   εξασφαλισμενο. Αντιμετωπιζε    την   κατασταση   με  το  κοινως  λεγομενο  ''μακρυα  απο  τον  κ.....λο''  μου  κι  ο,τι  θελει  ας   γινει.......
Δεν   επαιρνε   σοβαρα  ομως   εκεινο   το  αλλο   που  αναφερεται   στην
   ''φωτια   στο  σπιτι  του  γειτονα'''
Ιδιαιτερα   στον   χωρο  των  Δημοσιων  Υπαλληλων   απο   πολλα   χρονια   ειχε  εμπεδωθει 
  ''ο,τι   καταφερουμε   να   παρουμε''   δηλ.  το  διαιρει   και   Βασιλευε.
Η   τελευταια   Πανδημοσιουπαλληλικη   απεργια   που  κρατησε   15 ημερες[  Γεναρης  1978 ]   επεφερε  μηδενικο  αποτελεσμα ,  καθως  με  παρεμβαση  ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ  [Κυριακη  βραδυ  και  υποσχεση  προς  μια   μεγαλη  ομαδα   υπαλληλων   --δευτεροβαθμιας   εκπαιδευσης-ο  αγωνας  υπονομευθηκε.
Εκτοτε  με  την  Πρασινη  πολιτικη  υπό  τον   ΚΟΥΤΣΟΓΙΩΡΓΑ......αρχισαν   τα   επιδοματα   προκειμενου   καποιες   υπηρεσιες  που  εκ  της  φυσεως  τους  μπορουσαν  να  εξυπηρετησουν   το  κομμα   και   τους  ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ   να   χειραγωγηθουν,  δηλ.  να  εκμαυλισθουν
.[  Οικονομικες  Υπηρεσιες--Δημοσια   εργα--Πολεοδομια---ΙΚΑ--Επιθεωρηση  Εργασιας ] 
Δεν   μπορουσαμε  να  περιμενουμε   τιποτε   περισσοτερο  με  την  ''καταληψη''  της   εξουσιας  απο τους   ΓΑΛΑΖΙΟΥΣ ...
.[  Αρκει  κανεις  να  διαβασει  τον  ΔΗΜ.  ΚΩΔ.  που  συνταχθηκε  επι  Ν.Δ  απο  τον   ΜΑΚΕΔΟΝΑΡΧΗ    ΥΠΟΥΡΓΟ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ   Σ.  ΚΟΥΒΕΛΑ]
Η   Παιδεια   [ ιδιαιτερα  οι  καθηγητες ]  εκμαυλιστηκε   με   την  ανοχη   των  ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ   εκ   μερους   των   καθηγητων   του   δημοσιου.........
Με   ελαχιστα   επιδοματα   [εξωσχολικης   εργασιας--και  βιβλιοθηκης χρηματα   αερα  πατερα.....καθως  ολα  αυτα  με  εναν σωστο  και  αξιοπρεπη  μισθο  θα  μπορουσαν   να  κρατουν  τον   εκπαιδευτικο   στο   σχολειο  μεχρι  το  περας  αυτου  προκειμενου  να  βρισκεται  στην  διαθεση   των  παιδιων.  
Το  επιδομα   βιβλιοθηκης   που   αντιμετωπιζε   τις   δαπανες  '' των  δι ακοπων.'' .θα   μπορουσε   να   διατεθει   για  την συγκροτηση   πληρως   ενημερωμενων   Σχολικων  Βιβλιοθηκων.......
Οποιος    εζησε   το   Δημοσιο   σε   καθε   αλλαγη   Κυβερνησης   και   Αργοτερα   με  τους  Αιρετους  Νομαρχες  , θα  εχει   να  διηγηθει   σκηνες   απειρου  καλους  μεταξυ  των  υπαλληλων   και   ιδιαιτερα  των  ομοφρονουντων.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ολη   αυτη   η   τακτικη  ,  ολος   αυτος   ο   εθισμος, ολος   αυτος  ο  εξευτελισμος   της   ανθρωπινης   αξιοπρεπειας,  οδηγησε   σε  μια   ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ   ΛΟΓΙΚΗ[???????????
--ΣΗΜΕΡΑ   ΕΜΕΙΣ    ΑΥΡΙΟ   ΕΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτονοητο   πως   υπηρχαν και  υπαρχουν  καποιοι  που  αντισταθηκαν   και  αντιστεκονται  !!!!!!
Φτανοντας   στο  σημερα  ,   ολοι   αυτοι  νοιωθουν   ''αδικημενοι''.
  Βεβαιως   δεν  παραβλεπω   πως  το  να   βλεπεις   την   ζωη   σου  και   τον  προγραμματισμο  της  να  καταρρεει,  ειναι  καταστροφη  ,  ομως 
Δεν  παλαιψες  την  ανομια   οταν  την  εβλεπες  καθως  σε  βολευε!!!!
Δεν   εβλεπες   διπλα  σου   τον   αστεγο.
Δεν    αντιληφθηκες   πως   απο  την  ωρα  που   παιδικοι  σταθμοι    παραχωρηθηκαν   στην  τοπικη  αυτοδιοικηση   ειχε   αρχισει  το  τελος  των  παιδικων   σταθμων   που  γνωριζες  ,  εσυ   εστελνες  τα  παιδια  σου   στον  ιδιωτικο
.Δεν   αντιδρουσες   στα  οσα   χαριζοταν   στους   κρατικοδιαιτους   βιομηχανους.
Δεν   εστρεψες  την  πλατη  σου   στον  ''βουλευτη''  σου   οταν   σου  εταζε   λαγους   με  πετραχιλια  στο  καφενειο   η  στις   αιθουσες   των  ξενοδοχειων.
Δεν   αντιληφθηκες   πως   μετα   τον  νομο  Πεπονη   αρχισαν   οι '' συμβασεις''  για  ν'  ακολουθησουν  τα '' στειτς''
Αρνηθηκες   ν'  αντισταθεις   στον  ''Κρατικοδιαιτο  Εθελοντισμο''   στις   ΜΚΟ   που  αντικατεστησαν  επιστημονικο  προσωπικο   στις   περισσοτερς  ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ   
και  κλαις  οταν  καιγονται  δασικες   εκτασεις  οταν  τα  ΔΑΣΑΡΧΕΙΑ   εδω  και  10  χρονια  ειναι  αποψηλωμενα  απο  προσωπικο  και  αρμοδιοτητες
.[ Ενω  ταυτοχρονα   ο  κρατικοδιαιτος   ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ  ξεκληριζε   τα  Ασφαλιστικα  Ταμεια]
Δεν   αντεδρασες   στις   πρωτες   ΓΑΛΕΡΕΣ   με  τις   εταιρειες   Ενοικιασεως   εργαζομενων!!!!
.Φερθηκατε   ως   μωρες  παρθενες  ,  την  ωρα  που  με  τις   συμβασεις  και  τα  στετς    αδειαζαν   τα  ταμεια   σας   εσεις   αγοραζατε  το  τριτο   αυτοκινητο.
Οταν   καποιοι   μιλουσαν   για  την  κοινωνια  των  2/3  δεκα   χρονια  πριν  δεν  σας  ενδιεφερε  καθως   δεν  ανηκατε  στον  ιδιωτικο  τομεα.
.Ακομη   και   σημερα   αρνησθε  --φοβασθαι  --λαγοι  τρομαγμενοι ,  να  κατεβητε  στον   δρομο!!!!
Αυτοι  και   τα   οσα  συμβαινουν   σας  αξιζουν
.υ.γ  απο   μια   δ.  υπαλληλο   που    εφυγε  νωρις!!!!!!!!!!![  με  το  οποιο  κοστος  στην  διαβιωση  της]!καθως   η   μποχα  την   δηλητηριαζε   κι  ας   κατειχε   δ/ντικη   θεση!!!!!  με  προοπτικη  για  την   ιεραχια  καθως   ειχε  τα   προσοντα   τυπικα --ουσιαστικα,  που  δεν  μπορεσε   ν'  απαξιωσει  και ν' αρνηθει  η  οιποιδηποτε   ενοχλημενη  μαζι  της   εξουσια.
.Μη  θεωρησετε   τα  παραπανω  φαντασιωσεις   η   αυτοπροβολη[  ΥΠΑΡΧΟΥΝ  ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ  ΚΑΙ  ΣΤΟΙΧΕΙΑ].
  Εχω   χρονια   που  βρισκομαι  εξω  απο  την   χαβουζα  ........απλως   καποιος  καποτε  πρεπει  να πει  την  αληθεια.!!!!!
Υστατη  παρακληση,  να  βρει  κάποιος   απ'  αυτους  που  αυριο  θα βρεθουν  στον  δρομο  να  ξεπερασει  τις  φοβιες  του  και  να  καταγγειλει   τις   αιτιες   της  λεγομενης  ''ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ''
Να   μιλησουν  οι   ΜΑΝΔΑΡΙΝΟΙ  της  ΑΔΕΔΥ.................Οχι   για  την  ΤΙΜΗ  των  Δημοσιων   Υπαλληλων   αλλα   για  να  δειξει   με  το   ΔΑΧΤΥΛΟ   τους   ΛΕΧΡΙΤΕΣ   ΑΝΑΝΔΡΟΥΣ  ΠΟΥ  ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ   ΤΡΙΑΝΤΑ  ΧΡΟΝΙΑ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...